Skip to main content

Een meisje kwam op mij afstappen en vroeg of ik heel vlug een hotspot wilde aanzetten zodat ze een berichtje kon versturen, ze kwam niet van Nederland en de Wifi deed het niet. Ik heb dit een minuutje gedaan en wil graag weten of dit kwaad kan/ik een fout heb gemaakt. Is het gevaarlijk om iemand vlug op mijn hotspot te laten? 

De kans is klein dat er iets mis is gegaan maar doehet gewoon nooit meer als u er geen goed gevoel bij hebt. Overal zijn tegenwoordig wifi mogelijkheden zoals bijvoorbeeld McDonald's. 


De kans is klein dat er iets mis is gegaan maar doehet gewoon nooit meer als u er geen goed gevoel bij hebt. Overal zijn tegenwoordig wifi mogelijkheden zoals bijvoorbeeld McDonald's. 


Dit is gebeurd in de Mcdonalds, er was een slechte connectie… Ik lees toch dat het kwaad kan dus ik twijfel nu ontzettend. 


Voer in ieder geval de virusscan uit.


Inderdaad dit nooit doen. Wat in ieder geval zinvol is om de komende tijd verdachte zaken in de gaten te houden. Zet voor de zekerheid ook je limiet op je betaalpas even terug. Mogelijk is er niets aan de hand en hielp je een medemens met goede bedoelingen maar zo beperkt je wel eventuele schade.