Skip to main content
Beantwoord

Kan ik handmatig een virusscan starten in de Veilig Browsen app op iPhone?

• July 23, 2025
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Ik heb de app veilig browsen op mijn IPhone geïnstalleerd.

Ik krijg bij deze app niet de mogelijkheid om een (handmatige) virusscan op mijn iPhone te starten, klopt dit?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Blue Line, een goede vraag. 

Wat wil je precies bereiken? De Veilig Browser app fungeert als een browser, de naam zegt dit al. Als je dit inschakelt en goed instelt hoef je daarna niets te doen en kun je dit veilig gebruiken. Een handmatige scan kan inderdaad niet. De apps van Apple zijn over het algemeen ook veilig te gebruiken dus een scan is niet nodig. iOS is een veilig besturingssysteem, met ingebouwde beveiligingsfuncties en een gesloten ecosysteem.

Of bedoel je misschien iets anders?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 27, 2025

Hi ​@Blue Line, een goede vraag. 

Wat wil je precies bereiken? De Veilig Browser app fungeert als een browser, de naam zegt dit al. Als je dit inschakelt en goed instelt hoef je daarna niets te doen en kun je dit veilig gebruiken. Een handmatige scan kan inderdaad niet. De apps van Apple zijn over het algemeen ook veilig te gebruiken dus een scan is niet nodig. iOS is een veilig besturingssysteem, met ingebouwde beveiligingsfuncties en een gesloten ecosysteem.

Of bedoel je misschien iets anders?