Skip to main content

Staat gepland voor morgen en heb zaterdag positef getest op corona.  ik kom wel in de app en heb id aangemaakt maar bij het afspraak verzetten krijg ik een foutmelding

Hoe kan ik toch contact opnemen?

Groeten Frank Sanders

Beste @Nikwii 

Ik heb dit doorgegeven aan de KPN moderators, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Zo kunnen ze aan de hand van jou gegevens de monteur afmelden, beterschap verders! 👍🏼😉


Ai @Nikwii, beterschap gewenst! Ik hoop dat je alleen ‘milde klachten’ hebt of krijgt :grimacing:

Als je de instructie van @Dennis Schreve volgt en het hier even laat weten als je alles in hebt gevuld, kijken we of het ons wel lukt om de afspraak te verzetten! Heb je enig idee wanneer je quarantaine periode voorbij zal zijn zodat je de monteur wel weer kan ontvangen?


Hallo @Nikwii Is het al gelukt om het via een andere weg te regelen? Je kunt altijd even bellen met de klantenservice, via 0800-0402. Dat is de snelste manier voor dit soort zaken.