Skip to main content

Hallo, ik heb een soortgelijk probleem, alleen krijg ik de foutmelding: download.sp.f-secure.com heeft een verbinding geweigerd. Ik heb wel de tip van GeSp geprobeerd en het deinstallatieprogramma van f-secure gedownload. Helaas heeft dit het probleem niet opgelost ;(

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hallo @Stefan96 

 

Wanneer krijg je die melding, tijdens gebruik van KPN Veilig of tijdens installeren?


Hoi GeSp, 

dank voor je snelle reactie. Ik krijg deze melding als ik probeer het bestand van kpn te downloaden, dus op weg naar de installatie. 


Hoi @Stefan96 

 

Je doet dit vanaf je thuis internet verbinding?

Heb je misschien VPN aan staan?


Wel vanaf thuis, maar zonder vpn…ik heb ook al kpn service gebeld, absoluut geen succes, na 1/2h wachtlijn en matig gemotiveerde medewerker, die geen oplossing voor mij had…


Lukt het wel om deze gratis versie van F-Secure direct te downloaden?

https://download.sp.f-secure.com/freedome/installer/2/Freedome.exe


Lukt het wel om deze gratis versie van F-Secure direct te downloaden?

https://download.sp.f-secure.com/freedome/installer/2/Freedome.exe

ja, dat lukt wel..

 


En als je nu weer probeert om KPN Veilig te downloaden gaat het nu dan wel goed of nog steeds fout?

Als dat nog steeds niet lukt moet het iets bij KPN zijn wat het blokkeert als je het via KPN Veilig doet want die gratis versie download is via exact dezelfde download server van F-Secure wel te downloaden.


En als je nu weer probeert om KPN Veilig te downloaden gaat het nu dan wel goed of nog steeds fout?

Als dat nog steeds niet lukt moet het iets bij KPN zijn wat het blokkeert als je het via KPN Veilig doet want die gratis versie download is via exact dezelfde download server van F-Secure wel te downloaden.

Helaas, het lukt nog steeds niet. Ik heb wel diverse browsers geprobeerd, Chrome, Firefox, Google, opera…ik zal kpn nogmaals bellen en erop dringen dat ze hoe dan ook met een oplossing moeten komen. Hartstikke bedankt GeSp :)


Beste @Stefan96, is het nog gelukt met de telefonische klantenservice? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.