Skip to main content

KPN Veilig werkte niet meer op mijn laptop.

Verwijderd en opnieuw geInstalleerd.

Nu wil ik Browser- en bankiersbeveiliging aanzetten, maar daarvoor zijn beheersrechten nodig.

Als ik het aanklik. krijg ik de vraag of ik de app toesta om wijzigingen aan te brengen-gedaan.

Dan krijg ik het installatiescherm opnieuw en moet ik hetzelfde opnieuw doen. Zit dus in een vicieuze cirkel.

Ik ben als beheerder aangemeld op mijn laptop.

Wie kan mij helpen?

Nogmaals. Als ik beheersrechten aanklik, zie ik 1 sec. het installatiescherm, waarna het verdwijnt. 

Ook als ik het via het windowsmeni bij KPN Veilig als beheerder uitvoer, verschijnt het installatiescherm maar 1 seconde en is weer weg.


Met welke browser werk je ? Heb je ook de de extensie met de browserbeveiliging van F-Secure geïnstalleerd?

Voorbeeld Firefox:

 


Zo werkt het nu eenmaal, kan misschien handiger, maar het is voor nu niet anders, heb ik ook.

@Wim Stadman 


Antwoord op Slimmerik:

Ja geïnstalleerd in Edge.

Antwoord op Wijsgeer

Zo werkt het nu eenmaal? Was het maar zo.

Het werkt dus niet, anders zou ik de vraag niet gesteld hebben.

 


Binnen het menu nogmaals als beheerder aanklikken en je bent binnen @Wim Stadman 


Beste JanD, het probleem is nog niet opgelost. Ik was ermee gestopt omdat ik corona kreeg...😫

Ik was even goed ziek.

Ik leg mijn probleem opnieuw uit:

KPN Veilig opnieuw geïnstalleerd omdat het niet meer werkte.

Alles lijkt goed te werken en geeft ook aan dat ik beschermd ben.

Als ik veilig browsen en bankieren aanklik en naar instellingen g, dan ziek ik dat alles uitgevinkt is.

Ik klik op het scherm links: instellingen bewerken, geef toestemmingen dat de app veranderingen mag aanbrengen.

Probleem: Instellingenscherm komt en verdwijnt onmiddellijk. En dat herhaaldelijk.

Geprobeerd op logo KPN-veilig re muisknop - als administrator uitvoeren

Hele proces opnieuw gedaan met hetzelfde resultaat


Hallo @Wim Stadman 

 

Verwijder KPN Veilig eerst eens via de F-Secure verwijder tool: https://www.f-secure.com/nl/support/tools

Die tool verwijderd ook eventuele resten die met een normale uninstall kunnen achterblijven.
Daarna KPN Veilig opnieuw installeren op de normale manier, hopelijk werkt het dan weer normaal.


Gedaan, helaas hetzelfd resultaat

Dus opnieuw verwijderd en geïnstalleerd. Helaas nog steeds geen toegang.


Wat jammer dat het dan nog steeds niet werkt Wim. Heb je nadat je removal tool hebt gedraaid, de installer van KPN Veilig ook met admin rechten gedraaid? Heb je een apart admin account binnen jouw besturingssysteem?Â