Skip to main content

KPN veilig geïnstalleerd en dat lijkt goed gegaan te zijn. Maar zodra ik dat programma open staat er bovenin “Your action is required”.

Echter geen idee welke actie?

Hoi @Colweb. Wat vervelend dat je deze melding steeds te zien krijgt. Heb je KPN Veilig kort geleden geïnstalleerd of opnieuw proberen te installeren? Ik herken deze melding niet direct. Zou je een screenshot willen maken van deze melding en in dit topic willen plaatsen? 


Had F-Secure van XS4All nog steeds werkend maar die kwam opeens met de melding dat de subscription afgelopen was. Dus toen F-Secure verwijderd en KPN veilig geinstalleerd.

Installatie lijkt goed gegaan te zijn, maar het geeft dus die melding “Your action is required” zonder daarbij te melden welke actie.

Hierbij een screenshot;

 


Bedankt voor deze screenshot, dat maakt het een stuk duidelijker. Ik zie alleen niet welke actie er vanuit jou wordt verwacht. Wil je eens proberen om KPN Veilig te verwijderen met de verwijdertool van F-Secure en daarna opnieuw te installeren. Wellicht verhelpt dat het probleem. 


Verwijder tool van F-Secure gedraaid en die gaf aan alles te hebben verwijderd. Toen KPN veilig opnieuw geïnstalleerd. Lost niks op. Zie:

 


Beste KPN,

Jullie leveren dit programma. Ga dan ook even uitzoeken wat er hier aan de hand is. Welke actie is hier vereist? 

De F-Secure versie die ik van XS4All had kwam daar nooit mee. Dat programma deed waar het voor bedoeld was. 

Het lijkt erop dat jullie F-Secure versie ook wel doet wat het moet doen, maar het zou wel heel leuk zijn als het dat ook zou aangeven en niet meer komt met ‘your action is required’.

 


Beste KPN,

Jullie leveren dit programma. Ga dan ook even uitzoeken wat er hier aan de hand is. Welke actie is hier vereist? 

 

Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik dit intern doorzetten om verder uit te laten zoeken. 


Profiel aangevuld.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb deze vraag doorgezet. Zodra ik een antwoord heb op jouw vraag kom ik hier op terug. Je kan hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Je zal dan worden doorverbonden met onze Service Plus afdeling, wellicht hebben zij een goed antwoord hierop. 


We hebben inmiddels een reactie ontvangen van onze leverancier. Zij geven aan dat er een herstart nodig is. Daarna zal het bericht weg moeten zijn. Zou je dat eens willen proberen, als je dat nog niet hebt gedaan?


Computer helemaal uit gedaan en weer aan. En precies zoals ik al dacht, helpt niks. Melding “your aciton is required” staat er nog steeds.

 


Vandaag komt KPN veilig ineens met “You are protected”. 

Waarom nu ineens wel? Geen idee. Na computer herstart bleef de andere melding komen, maar die is nu weg. 

 


Goed om te lezen dat je nu wel de juiste melding te zien krijgt. Het blijft vreemd dat je eerder “your action is required” te zien kreeg. Ik hoop dat deze melding nu ook weg blijft, tenzij er echt een actie vereist is natuurlijk.