Skip to main content

Ik ben al uren bezig KPN Veilig te installeren. Ik kom niet verder dan een scherm met de kop Installatie van KPN Veilig en de mededeling dat ik  Even geduld moet hebben en dan wordt ook het laatste procentje van de bestanden gedownload. De eerste 99% gaat dus heel vlot, het laatste procent verschijnt nooit, want na een half uur verschijnt de mededeling dat er iets mis is gegaan en dat ik het opnieuw moet proberen door mijn laptop opnieuw op te starten. 

Wat kan ik hieraan doen? Ik gebruikte voorheen altijd KPN Veilig en heb deze verwijderd omdat een update via de link niet lukte. Dus ik dacht, ik haal KPN Veilig er vanaf en installeer het opnieuw, en dat lukt dus helaas niet. Het oude KPN Veilig heb ik uiteindelijk verwijderd met een tool van F Secure.

Welke stappen kan ik nu nog zetten?

 

 

 

Ha @brandaris54, goed om te lezen dat je de F-Secure tool hebt gebruikt om het te verwijderen. Maar dan is het mij ook een raadsel waarom het installeren nu niet lukt 😞. Als jij het configuratiescherm opent, dan staat KPN Veilig er ook niet meer tussen? 


Ik heb inmiddels een andere laptop. Ik kom niet meer in mijn oude. Daar zal eerst iemand naar moeten kijken. Het lijkt me het beste om dit topic vooralsnog te sluiten?


Helemaal goed! Het topic wordt niet daadwerkelijk gesloten, maar ik markeer 'm dan als voltooid. Als je toch nog vragen hebt, maak dan gerust een nieuw topic aan of stel je vraag hieronder!