Skip to main content

 

Ik probeer al enige tijd om KPN Veilig op nieuw te installeren maar keer op keer loop ik hierop vast. Ik kan gewoon inloggen op mijn kpn op de site e.d. en ook als ik ervoor kies om in te loggen via de QRcode lukt dit niet. Volgens mijn abbonnement heb ik recht op 5 apparaten.

Ik zou graag KPN Veilig weer willen gaan gebruiken.

Heb inmiddels op de volgende browsers al geprobeerd: Microsoft Edge, Google Chrome en Mozilla Firefox. Bij alle krijg ik dezelfde meldingen.

waar ligt het probleem?

Niet dat het heel erg helpt, maar: ik heb precies hetzelfde. ‘Aanmelden is mislukt, probeer het opnieuw met de juiste aanmeldgegevens.’

@ KPN: graag z.s.m. een oplossing?


Misschien is het een storing, want ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan.

Ook op android telefoon werkt het niet, malwarefilter aan/uitzetten lukt wel.

@KPN: Oplossing in zicht?


Bij mij exact zelfde probleem


En hier ook hetzelfde...wil de virusscanner installeren op een tweede laptop maar kan ook niet inloggen op KPN Veilig.


En hier ook hetzelfde. Inloggen lukt niet, drie browsers geprobeerd.


Hier precies hetzelfde probleem, inloggen lukt niet. Diverse browsers geprobeerd.


Hetzelfde; lukt niet op de PC. Andere beveiligers uitgeschakeld. Gateway wacht te lang of inlognaam etc klopt niet.


Ik ben ondertussen iets wijzer, maar helaas nog geen oplossing. Via de klantenservice is een ticket aangemaakt.

Soms krijg je bij inloggen de melding 504 gateway time-out. 

Dit betekent dat er wordt gewacht op verbinding met een andere server en er komt geen of te laat antwoord. Het probleem ligt dus hoogstwaarschijnlijk niet bij onze computers of telefoons. 

Vermoedelijk loopt er iets niet goed tussen de verbinding tussen kpn en f-secure.

Hopelijk pakt KPN of f-secure dit gauw op.


Hallo allemaal, bij het inloggen op de beheerpagina: Veilig.kpn.com krijg ik inderdaad ook exact dezelfde melding. Hier is nu intern melding van gemaakt. Hopelijk is de pagina snel weer op en running. 


Ook al 2 dagen niet mogelijk om in te loggen kpn veilig op Samsung Tablet

Werkte eerst wel,hield er mee op en sindsdien ellende

Time out bad gateway 504

Soms : er staat nog een bestelling open???

Kpn helpdesk woensdag : weet het ook niet,,er zijn problemen?!

Voorlopig maar AVG


Hier ook exact hetzelfde probleem. Cookies verwijderd, maar ook dit mocht niet baten. Ben ten einde raad..


Ook al sinds donderdag j.l. hetzelfde probleem. Helpdeskmedewerkers (donderdag en vrijdag) melden dat het probleem bij F-secure ligt en dat die daar volop mee bezig zijn. Heb gevraagd of ze een mail/sms konden sturen als het opgelost was, maar zo ver waren ze nog niet ☺️. Ook het wat aanpassen van het scherm (gateway/niet goed aangelogd?/et cetera), om gebruikers niet op het verkeerde been te zetten, zat er niet in. Dus maar blijven aanmodderen en iedere dag maar weer proberen.
Sterkte aan allen en prettig weekend,
Marc


Het onderzoek is ook in het weekend onverminderd doorgegaan. Het probleem blijkt bij F-Secure te liggen. F-Secure is met hoogste prio aangestuurd voor verder onderzoek en herstel.


@Jeroen van KPN Jeroen, stuur ajb bericht op dit forum als het opgelost is. Dan hoeven in ieder geval de forumgebruikers niet iedere keer (tevergeefs) te proberen. Misschien is het ook mogelijk om het “foutscherm” bij veilig., et cetera aan te passen met een begrijpelijke melding…
Prettige dag en groet,

Marc


Zodra het probleem is opgelost, zal dit zeker hier op het forum gemeld worden. 


Het probleem met KPN Veilig kan worden gevolgd via: