Skip to main content

Ik ben al heel lang klant bij KPN (voorheen Telfort)

Ik heb KPN thuis, internet (glasvezel) + televisie en 3 mobiele abonnementen. 

Iemand wees mij erop dat je als KPN klant een gratis virusscanner kan downloaden. 

Ik kwam uit op KPN veilig, waarbij je gratis tot 5 apparaten kunt beveiligen.

Als ik inlog met mijn KPN ID kan ik niets daarvan installeren.

Ik krijg de melding dat KPN veilig niet in mijn pakket zit of uit staat.

Wat is van toepassing en hoe zet ik dat aan?

Mvg,

 

M Houweling 

Wat ziet u in Mijn KPN bij uw abonnement?

 

 


 


Hallo @MCBH ,

Als je nog een TFT abonnement (op de voorwaarden van Telfort) hebt, dan zit KPN Veilig er niet bij maar je kan het wel als extra optie, dan komt er €4,99 per maand bij aan kosten:

 

Je kunt dan zelfs twaalf apparaten beveiligen i.p.v. de standaard twee of vijf die gratis bij een echt KPN abonnement zitten.


Pffff...heb geen echt KPN abonnement???

Alles wat ik nu heb is KPN. Alle facturen, mails, zijn allemaal van KPN. Dus ik ben gewoon KPN klant nu.

Maar ik wordt kennelijk niet behandeld als een gewone KPN klant.

Ik vind dat gewoon niet fair.

Waarom moet ik wel betalen voor KPN veilig, terwijl het voor andere KPN klanten gratis is voor 2 of 5 apparaten??

@KPN Webcare


Ik zit in hetzelfde schuitje; ik ga ervan uit dat ik nu al een tijdje klant ben van KPN, dus zou ook graag conform de voorwaarden van mijn KPN abonnement; 2 apparaten willen beveiligen met KPN veilig. Graag jullie hulp hierbij!


@MCBH @Repelsteeltje2 

Dan kun je via 0800-0402 vragen om een aanpassing van jouw abonnement. Je gaat dan over op de nieuwste voorwaarden. 

Je gaat dan over op KPN (TV)+ en dan krijg je ook de nieuwe ontvanger als je TV afneemt. Je gaat dan in jouw nieuwe contract andere maandelijkse abonnementskosten betalen. Internet en TV begint bij 55 euro en eventueel kun je nog extra aanvullingen erbij nemen. KPN Veilig is dan ook een onderdeel van het abonnement. 

Check de huidige prijzen via dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

 


Sorry, maar het zou voor alle klanten gratis moeten zijn. KPN zegt daarover dat je 2 of 5 apparaten gratis kunt beveiligen,  afhankelijk van je internet snelheid.

Ik heb internet van KPN en zou dus in ieder geval 2 apparaten gratis moeten kunnen beveiligen, zoals gezegd door KPN afhankelijk van je snelheid van je internet abonnement krijg je KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten geheel gratis!!!


Je moet het in mijnKpn wel eerst aanzetten, ik kon het eerst ook niet vinden, maar aanzetten is op zich gratis. 


Maar het staat niet in mijn KPN!

Wel het malware filter. Die stond uit en die heb ik aan gezet.

KPN Veilig staat er niet bij, die kan ik dus ook niet aan zetten.


Hi @MCBH en @Repelsteeltje2, als jullie nog een Telfort abonnement hebben, zouden jullie nog een abonnement moeten hebben met de Telfort voorwaarden als op het moment van de overname. Dus een Telfort inhoud van het abonnement (soms minder dan bij KPN), de Telfort voorwaarden (anders dan bij KPN) en ook een lagere Telfort prijs dan bij KPN abonnementen. 

Overstappen van Telfort naar KPN is mogelijk, zoals @Noordzee al aangeeft. Als jullie dat doen, maken jullie volledig gebruik van de KPN voorwaarden en ontvangen jullie KPN Veilig ook kosteloos 🙂