Skip to main content

ik heb KPN Veilig geïnstalleerd op mijn mob tel en iPad. Nu wil ik het ook op mijn PC (Windows 10) installeren maar krijg de volgende foutmelding: accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.

Ben ingelogd met mijn KPN ID.

 

Admin: afgesplitst

Hoi @Dolsje, ik lees dat je er niet uit komt met KPN Veilig installeren op jouw Windows PC. We denken hier graag met je mee.

Afhankelijk van wat voor abonnement je hebt, kan je gratis 2 of 5 apparaten beveiligen met KPN Veilig. Hoeveel zitten er gratis in jouw abonnement? Je kunt dit gemakkelijk zien in MijnKPN. Ik lees dat je KPN Veilig al op twee apparaten hebt geïnstalleerd. Stel dat je twee apparaten kan beveiligen, kan dat misschien een oorzaak van de melding zijn.

Als het aantal apparaten klopt: ben ik benieuwd naar welke internetbrowser je gebruikt? Maakt het verschil als je het probeert met een andere? Denk aan bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Het helpt vaak om het eens te proberen met een ander internetprogramma.


Hoi Alexandra, ben momenteel niet in de gelegenheid om het te testen. zal dat na terugkomst (eind febr) oppakken. Dank alvast voor je reactie.


Met firefox werkt het voor geen meter, en krijg je bovengenoemde melding. Al maanden geleden aangekaart en er "zou aan gewerkt worden”…..

 


Heb er zelf ook een topic voor aangemaakt, ben dus niet de enigste welke dit probleem heeft.

Op mijn laptop Windows 10 was de installatie geen probleem, maar bij een computer krijg ik onderstaande op de monitor te zien.

 


Hoi Alexandra, ben momenteel niet in de gelegenheid om het te testen. zal dat na terugkomst (eind febr) oppakken. Dank alvast voor je reactie.

geen actie meer vereist.