Skip to main content

KPN veilig instellen als standaard browser op tablet lukt niet, op mijn andere tablet wel, hoe kan dit. De beide tablets zijn Samsung TAB 8. Op mijn mobiel en de van mijn vrouw ging eigen lijk ook vanzelf goed

Hoi @Branie Henk. Welkom op het forum! Wat bedoel je precies met KPN Veilig instellen als standaard browser. Met KPN Veilig is een pakket met beveiliging voor je apparaten en geen internetbrowser. Zou je je vraag verder kunnen toelichten?


Hallo @Vikash en  @Branie Henk  , bij KPN Veilig kun je kiezen voor het gebruik van de standaard browser of de Veilige Browser van KPN Veilig, zie onderstaande screendump:

Veilige browser in te stellen

 


Sorry voor de late reactie, was even weg. Ik heb KPN Veilig op 2 PC computers, is Top geen probleem.

Dan heb ik op 2 smartphones Samsung A53 en op 2 Tablets Samsung TAB A8 KPN veilig, op de smartphones geen probleem en ook op 1 Tablet niet. Als ik op de tablet waar het naar mijn mening niet goed werkt op veilige browser tik krijg ik te zien KPN veilig instellen als standaard browser !  Op alle andere staat U kunt veilig surfen met de de KPN Veilige Browser. Bij door klikken van vet gedrukte tekst gaat hij naar instellingen en dan weet ik niet waar en wat ik zou moeten veranderen om de zelfde instelling te krijgen als op de andere apparaten. Hele menu's in de instelling naast elkaar bekeken maar ik krijg het niet gevonden.