Skip to main content

Plots na jaren bericht op mobiel dat ik kpnveilig moet activeren. Meermalen geprobeerd, lukt niet. Ik moet inloggen en daarna de smscode invullen. Echter, als ik om de sms code op te halen even het inlogscherm moet wegdrukken, is dat inlogscherm daarna weg en moet ik weer opnieuw beginnen. Ik kom zo in een looping van nieuw inlogscherm naar nieuwe smscode naar nieuw inlogscherm naar nieuwe smscode…..

Tja.. zat niet anders op dan kpn veilig maar van mijn mobiel af te gooien. Jammer..wat is hier de oplossing?

Hi Amme,

Heb je een Android (Google) mobiel of Apple (IOS)? Je kan het beste de app store (Google Play Store of Apple App Store) openen en zoek: KPN Veilig. Installeer de KPN Veilig App op je telefoon. Na installatie van de app kan je inloggen met je MijnKPN gebruikersnaam en wachtwoord. Geen MijnKPN account? Maak deze dan aan via: https://mijn.kpn.com 


Beste Arlar, dank voor je reactie. Dat heb ik natuurlijk geprobeerd op mijn android, maar het probleem is dat ik voor de dubbelverificatie een sms-code in moet vullen die ik ontvang. Om die te zien moet ik even de telefoon aanklikken en daarna is al het ingevulde op het inlogscherm van kpn-veilig weg. als ik dat laatste opnieuw doe, werkt de sms-code niet meer en moet ik op een nieuwe wachten en dan begint het bal allemaal weer opnieuw. Zo blijf ik bezig en kom ik niet toe aan het aanmaken van een account. (eigenlijk had ik er een, maar die is na een automatisch update blijkbaar weg)

 

 


Hi @Amme! Dat is een vicieuze cirkel. 😕 Je toestel opnieuw opstarten en de app opnieuw installeren wil misschien nog helpen hierbij, zou je dat willen proberen? 

Ik weet ook niet exact hoe lang de SMS is met de code, maar bij mij zijn veel van die verificatieberichten zo kort dat ik de code vaak al kan lezen in de pop-up die verschijnt. Lukt jou dat ook, om deze daarna in te kunnen voeren? 

Als jij nog ideeën of toevoegingen hebt @Arlar, brand los!Â