Skip to main content
Beantwoord

KPN veilig op 5 apparaten, kan maar 2 licenties gebruiken

• October 4, 2023
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Als ik op de website van KPN veilig terecht kom, staat daar vermeld “Gratis op 5 apparaten”. Ik heb nu 2 licenties in gebruik. Als ik dat wil uitbreiden naar 5 moet ik gaan betalen.
Beetje vreemd.
Gezien het feit dat KPN Totaal alleen maar duurder wordt (inmiddels € 82,95 per maand) en wij daarnaast nog 2 mobiele abonnementen hebben (waarvoor wij ook behoorlijk betalen), zou ik het aantal van 5 apparaten normaal vinden.
Graag een reactie.

Beste antwoord door PeterG

Je hebt nu nog Alles in één. Toen waren er nog 2 licenties. Dat verandert nu niet. 

Kijk eens of je met hetzelfde aanbod (o.a. zenderpakketten) niet wat goedkoper uit bent met het huidige abonnement. Dit nieuwe abonnement heeft 5 licenties. 

Misschien ook vaste telefoon weglaten als je die niet meer gebruikt. Dat zit bij Alles in één ook ingebakken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 4, 2023

De 5 gratis licenties is alleen mogelijk bij de nieuwe abonnementsvorm.  Je zou over kunnen stappen wellicht.  Bel anders van de week de klantenservice 0800-0402. Sowieso is het goed om jaarlijks naar je abonnement te kijken.  

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • October 4, 2023

Je hebt nu nog Alles in één. Toen waren er nog 2 licenties. Dat verandert nu niet. 

Kijk eens of je met hetzelfde aanbod (o.a. zenderpakketten) niet wat goedkoper uit bent met het huidige abonnement. Dit nieuwe abonnement heeft 5 licenties. 

Misschien ook vaste telefoon weglaten als je die niet meer gebruikt. Dat zit bij Alles in één ook ingebakken.