Skip to main content

Win 7, Firefox, IE, Edge, Opera alle gebruikt en ik krijg alltijd en Errormelding.

Tja, Windows 7 is al bijna 3 jaar geleden afgeschoten door Microsoft. Sinds 14-1-2020 zijn ze volledig gestopt met de ondersteuning; het wordt sinds die datum ook niet meer gedicht op beveiligingslekken e.d.

F-secure (= kpn veilig) ondersteunt dat niet meer. Alleen Windows 10, 11, MacOS.

Vertel me alsjeblieft dat je niet nog alles onder W7 doet. Want dan loop je echt een ENORM beveiligingsrisico!


Hallo @Yodaleiahansolo ,

Mogelijk kun je Chrome of Safari nog proberen? Hier geen probleem met KPN Veilig via Safari.

En vergeet niet om een extentie te installeren.  

In dit oudere topic heb ik beschreven hoe je dat doet bij Safari : 

Voor andere browsers werkt het net iets anders.  


Dag @Yodaleiahansolo ,

Ter toevoeging op de berichten van Noordzee en Peter:

Je kan nog steeds gratis upgraden naar Windows 10.Je hoeft alleen dit programma te downloaden: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209

Alleen als je echt een verouderde PC hebt, lukt dat niet.Je kan dan wat upgrades(laten) uitvoeren of een nieuwe kopen.


Tja, Windows 7 is al bijna 3 jaar geleden afgeschoten door Microsoft. Sinds 14-1-2020 zijn ze volledig gestopt met de ondersteuning; het wordt sinds die datum ook niet meer gedicht op beveiligingslekken e.d.

F-secure (= kpn veilig) ondersteunt dat niet meer. Alleen Windows 10, 11, MacOS.

Vertel me alsjeblieft dat je niet nog alles onder W7 doet. Want dan loop je echt een ENORM beveiligingsrisico!

Ik had om hulp gevraagd, bedankt voor je hulp. De helpdesk van Xs4all was sneller en heeft mij echt geholpen.


Win 7, Firefox, IE, Edge, Opera alle gebruikt en ik krijg alltijd en Errormelding.

Volgens het helpdesk van XS4all was het en Taalproblem. alleen als de Computer op nederlands is ingestellt, werkt het prima. 


Goed om te horen dat het je gelukt is @Yodaleiahansolo ,

Maar tóch raad ik aan om gewoon over te stappen naar Windows 10.Je loopt nu een risico.

Je kan nog steeds gratis upgraden naar Windows 10.Je hoeft alleen dit programma te downloaden: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209

 

Ik ben ook niet zo heel lang geleden overgestapt, en Windows 10 bevalt me prima.


Hi @Yodaleiahansolo, welkom hier. 

Fijn dat het gelukt is en ook dat je hier aangeeft wat de oplossing was. 

Tja, Windows 7 is al bijna 3 jaar geleden afgeschoten door Microsoft. Sinds 14-1-2020 zijn ze volledig gestopt met de ondersteuning; het wordt sinds die datum ook niet meer gedicht op beveiligingslekken e.d.

F-secure (= kpn veilig) ondersteunt dat niet meer. Alleen Windows 10, 11, MacOS.

Vertel me alsjeblieft dat je niet nog alles onder W7 doet. Want dan loop je echt een ENORM beveiligingsrisico!

Uiteraard is dit jouw keuze, maar ik zou ook overstappen op de nieuwere versie, 10. 

Dag @Yodaleiahansolo ,

Ter toevoeging op de berichten van Noordzee en Peter:

Je kan nog steeds gratis upgraden naar Windows 10.Je hoeft alleen dit programma te downloaden: https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209

Alleen als je echt een verouderde PC hebt, lukt dat niet.Je kan dan wat upgrades(laten) uitvoeren of een nieuwe kopen.

Â