Skip to main content

‘"KPN veilig virusscanner" kan niet op mijn mobiele telefoon. Ik heb een Redmi Note 6Pro’ Ik kan KPN Veilig Virusscanner niet op mijn telefoon instaleren zegt Apple Store. Hoe kan dit en is er een mogelijkheid om het toch te installeren? 

Volgens mij werkt de “KPN veilig virusscanner” niet op android toestellen voor Android versie 10. De Redmi Note 6 Pro is orgineel uitgeleverd met Android 8 en heeft misschien nog een upgrade gekregen naar Android 9 maar dat kon ik zo 123 niet terug vinden dus ik vermoed dat het niet op dat toestel gaat werken. 

Het upgraden naar Android 10 of hoger is via het standaard traject niet mogelijk.  

Beste ​@Amice53 

je moet ook in de PlayStore van Google kijken, het is een Android telefoon en niet bij de Apple Store

De minimale systeemeisen voor KPN Veilig zijn Android 8 volgens de website van KPN over KPN Veilig:

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-android

Succes

CC ​@Vulpen 

De minimale systeemeisen voor KPN Veilig zijn Android 8 volgens de website van KPN over KPN Veilig:

Ik had gekeken bij F-Secure waar de systeemvereisten verhoogd waren naar Android 10 vandaar mijn opmerking. Dus mogelijk dat het toch nog zou moeten werken. Misschien kan een moderator dat nog even officieel laten controleren intern.

Beste ​@Vulpen de vereisten staan fout op de website van KPN, er is inderdaad minimaal Android versie 10 nodig.

Een super-user heeft dit wederom aan KPN doorgegeven dat de webpagina aanpassing behoeft.

Bedankt. Helaas heb ik Android 9 op mijn mobiel, dus het is niet mogelijk.

Reageer