Skip to main content

KPN Veilig vraagt telkens om Microsoft Surface Pro 4 opnieuw op te starten

• June 27, 2025
  • 7 reacties
  • 40 keer bekeken

Geachte kpn,

Sinds enkele dagen krijg ik na het opstarten steeds de opdracht om  mijn Microsoft Surface Pro 4 opnieuw op te starten.

Kunt u mij helpen?

met vriendelijke groet,

Harry van Dongen

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

7 reacties

• June 28, 2025

Hallo ​@KpnHvD52 

Dat kan je meestal oplossen door het programma te verwijderen en daarna opnieuw te installeren:

Met het verwijderprogramma van F-Secure. Lees dit voor je 't verwijdert: als je F-Secure verwijdert, is je pc niet meer automatisch beschermd.

Heb je Windows 10 of 11? Dan verwijder je 't zo:

1. Ga naar 'Start' of druk op de Windowstoets op je toetsenbord.
  2. Typ 'F-Secure' in.
  3. Klik met de rechtermuisknop op het programma.
  4. Kies 'Verwijderen' om het Configuratiescherm te openen.
  5. Klik op [Verwijderen]. Soms wordt er om je beheerdersgegevens gevraagd. Voer die dan in.
  6. Het programma is van je computer af.

Zie ook deze pagina: https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-pc

Soms wil het programma niet goed verwijderen via de standaard methode, daarvoor heeft F-Secure een meer rigoureus verwijder programma gemaakt om ook alle achtergebleven resten te verwijderen, je die downloaden op deze pagina: https://www.f-secure.com/nl/support/tools

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@KpnHvD52, welkom op de KPN Community. Kom je er uit met de hulp die wordt geboden door ​@GeSp

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2025

Hallo Jeroen van KPN,

Nee, het is met deze in formatie niet gelukt om deze steeds terugkerende opdracht op te heffen.

Vanochtend 1 juli,  kreeg ik weer deze opdracht. Kunt u mij verder helpen? met vriendelijke groet, Harry ​@KpnHvD52 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het programma is dus wel even volledig verwijderd geweest van de pc? ​@HvD52 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2025

Ja, dat is gecontroleerd bij de configuratie pagina.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Hallo Jeroen,

Vandaag 2 juli 2025 geen bericht meer op het scherm gekregen over opnieuw opstarten van F-Secure..

Waarschijnlijk i.v.m. de verwerkingstijd?

Mijn dank..

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is mooi om te horen. Laten we hopen dat het dan nu voorbij is. Constant die melding wil je niet.