Skip to main content

KPN Veilig vraagt telkens om Microsoft Surface Pro 4 opnieuw op te starten

• June 27, 2025
  • 7 reacties
  • 41 keer bekeken

Geachte kpn,

Sinds enkele dagen krijg ik na het opstarten steeds de opdracht om  mijn Microsoft Surface Pro 4 opnieuw op te starten.

Kunt u mij helpen?

met vriendelijke groet,

Harry van Dongen

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• June 28, 2025

Hallo ​@KpnHvD52 

Dat kan je meestal oplossen door het programma te verwijderen en daarna opnieuw te installeren:

Met het verwijderprogramma van F-Secure. Lees dit voor je 't verwijdert: als je F-Secure verwijdert, is je pc niet meer automatisch beschermd.

Heb je Windows 10 of 11? Dan verwijder je 't zo:

1. Ga naar 'Start' of druk op de Windowstoets op je toetsenbord.
  2. Typ 'F-Secure' in.
  3. Klik met de rechtermuisknop op het programma.
  4. Kies 'Verwijderen' om het Configuratiescherm te openen.
  5. Klik op [Verwijderen]. Soms wordt er om je beheerdersgegevens gevraagd. Voer die dan in.
  6. Het programma is van je computer af.

Zie ook deze pagina: https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig/kpn-veilig-op-pc

Soms wil het programma niet goed verwijderen via de standaard methode, daarvoor heeft F-Secure een meer rigoureus verwijder programma gemaakt om ook alle achtergebleven resten te verwijderen, je die downloaden op deze pagina: https://www.f-secure.com/nl/support/tools

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@KpnHvD52, welkom op de KPN Community. Kom je er uit met de hulp die wordt geboden door ​@GeSp

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2025

Hallo Jeroen van KPN,

Nee, het is met deze in formatie niet gelukt om deze steeds terugkerende opdracht op te heffen.

Vanochtend 1 juli,  kreeg ik weer deze opdracht. Kunt u mij verder helpen? met vriendelijke groet, Harry ​@KpnHvD52 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het programma is dus wel even volledig verwijderd geweest van de pc? ​@HvD52 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2025

Ja, dat is gecontroleerd bij de configuratie pagina.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Hallo Jeroen,

Vandaag 2 juli 2025 geen bericht meer op het scherm gekregen over opnieuw opstarten van F-Secure..

Waarschijnlijk i.v.m. de verwerkingstijd?

Mijn dank..

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is mooi om te horen. Laten we hopen dat het dan nu voorbij is. Constant die melding wil je niet.