Skip to main content

Goedemiddag! Mijn dochter krijgt op haar emailadres 🤔 een email op mijn naam, over Spotify. Spotify loopt via ons kpn abonnement. In deze email staat dat ik ooit Spotify heb op gezegd maar dat kpn vergeten is dit stop te zetten!!!! Dit kan ik me moeilijk voorstellen en ga er vanuit dat dit phishing is. Je kan klikken op een button met reactieformulier. Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Bij voorbaat dank.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Maja,

Ik heb even nagekeken wat er op laatste factuur staat. Ik heb een alles in een thuis standaard abonnemdnt met gratis product oa Spotify Premium.

Ik hoor graag hoe het nu zit want ik snap er niets van😊.

Vr gr Sandra


Ik heb je even een eigen topic gegeven @Amsterdammertje61, zodat ik je iets gerichter kan helpen hiermee 😊

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mailadres van je dochter noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Dan kan ik het verder onderzoeken!


Kan ik je hier nog verder mee helpen @Amsterdammertje61 of is de situatie inmiddels duidelijk?


Hallo, ik heb inmiddels contact gehad met kpn over deze email en zij hebben mij verzekerd dat email echt van kpn kwam en ik heb formulier ingevuld via de link in deze mail. Verder heb ik nog niets gehoord. 

Vr groet


Ah heel goed, als je dat formulier hebt ingevuld zal je teruggebeld worden door een afdeling die je precies kan vertellen wat er gaande is 😊


Alles is opgelost! Bedankt!!


Ah super! Hebben andere mensen met dezelfde vraag er nog wat aan als je hier deelt wat er precies aan de hand was? Of was dit echt specifiek op jouw abonnement van toepassing?


Ik denk dat het specifiek met mijn abonnement te maken had😊


Ok dan laten we het hier verder bij in dit topic 😊 Fijn dat het op is gelost!