Skip to main content

Hallo,

ik kreeg vandaag een email dat de maandafschrijving zou zijn mislukt, hij kwam binnen bij de spam. Ik zie in mijnKPN dat alle rekeningen tot nu zijn betaald. Bovendien staat er ruim voldoende geld op de rekening. Als ik het klantenservicenummer bel, krijg ik zou ik na veel 5-en en 6-en worden doorverbonden met een medewerker, maar ipv moest ik een voicemail inspreken. Gedaan, maar vervolgens wordt de verbinding verbroken, erg irritant!! Vervolgens via de chat met de robot contact gehad. Uiteindelijk zegt deze ik verbind u door met een medewerker en ik moest alle gegevens van me invullen, maar vervolgens wacht ik al een geruime tijd op doorverbinding. Ik betaal niks voordat ik contact heb gehad met een medewerker, want ik vertrouw het niet!

Waarom is het niet mogelijk om contact te krijgen met jullie? Belachelijk dat de verbinding van de telefoon wordt verbroken en dat de chat niet wordt doorverbonden naar een echte medewerker! Graag zsm conact!

WAARDELOOS @kpn

 

EDIT: Nog een keer gebeld en nu wel een medewerkster aan de lijn gehad. Mevrouw kon zien dat ik alles had betaald. Ik heb de email doorgestuurd naar valse-email van KPN. Vertrouwen er maar op dat het goed komt.

Beste @jobje73 

Er gaan best veel valse e-mails in omloop in naam van KPN. De criminelen nemen daar handig gebruik van. Als een medewerker van KPN heeft gezegd dat je alles hebt betaald, dan hoef je daar echt geen zorgen om te maken. 👍🏼