Skip to main content

Als voormalig Xs4All klant is mijn F-secure subscription verlopen. Volgens Xs4All kan ik tot 5 KPN Veilig licenties installeren. Helaas krijg ik na inloggen bij MijnKPN en aanklikken van “Bekijk KPN Veilig” en vervolgens “Installeer KPN Veilig” het volgende bericht: “U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN voor de mogelijkheden of neem contact op met de Klantenservice.” Wat nu????

Hoi Arnoud,

 

Ik liep zojuist tegen hetzelfde probleem aan. De oplossing bleek dit:

  • Inloggen op MijnKPN
  • Bij ‘Producten’ een product toevoegen en dan je XS4ALL-abbo toevoegen
  • Als dit product toegevoegd is, uitloggen en kwartiertje wachten (o,i.d.).
  • Nogmaals proberen en toen stond KPNveilig er ook voor mij bij.

Bedankt Naglfar! Met hulp van de XS4ALL helpdesk is het uiteindelijk ook gelukt door via de site veilig.kpn.com in te loggen, dan staan de 5 licenties KPN Veilig er wel op, vervolgens kun je de apparaten toevoegen waarop deze geinstalleerd moeten worden. Let wel, als je de KPN helpdesk gebruikt dan wordt je wijsgemaakt dat je als XS4ALL klant geen recht hebt op gratis KPN Veilig licenties, en dat je dus je abonnement moet omzetten van XS4ALL naar KPN (houdt ook in nieuwe TV ontvangers) om dan vervolgens maximaal 2 gratis KPN Veilig licenties te krijgen….