Skip to main content

Geen tot zeer nauwlijks bereik Dronten West! 😔 zou toch beter moeten zijn sinds de nieuwe zendmast.  Onverstaanbaar! Of geen netwerk. Hoe is dit toch mogelijk!?! 4G en telefoon! 

  •  
  •  
  • Moet nu veel thuiswerken  i.v.m. Corona met spoedgevallen nummer. En niet te bereiken. Dus ondervindt hier nu nog meer problemen mee. 

Hallo @Tommie18 Wat jammer dat je slecht bereik hebt. Ik moet gaan verdiepen in de situatie, dus kun je me zoveel mogelijk informatie geven om me op weg te helpen? 

Je geeft aan dat er een zendmast is vervangen, maar dat dit dus niet heeft geholpen. Merk je wel iets van verschil of helemaal niet? En in welke zin ervaar je slecht bereik: merk je verschil tussen binnen en buiten? Wat er gebeurt er als je je telefoon vast zet op respectievelijk 2G, 3G en 4G? En kun je me ook vertellen wat voor een telefoon je gebruikt? 

Als laatste heb ik ook wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Goedendag Bart,

 

Nokia A3 16 ik woon in Dronten west sinds April 2019. Toen ervaarde ik reeds zeer slecht bereik. Maar er is begin 2020 een zendmast geplaatst in Dronten West. +/- 1 km van mijn huis. Ik ervaar nog steeds de klachten van voorheen. Geen bereik volgens vrienden fam. Ben gebeld geen oproep gemist. Soms 1 streepje  soms geen netwerk. Heb ik iemand aan de telefoon sta ik tegen het raam geplakt of moet op zolder gaan staan en ben ik deel hoorbaar met onderbrekingen.. Als ik buiten sta gaat het beter maar dat was voorheen ook zo. Maar valt vaak weg. En moet ik terug bellen. Nu heb ik op het moment een nood telefoon voor spoedgevallen werk i.v.m. Corona. En dat maakt het nog vervelender. 


Dat de zendmast is geplaatst, dat zegt nog niets. De zendmast moet ook aangezet zijn. 
 

Bij mij in het dorp is de zendmast eind 2019 geplaatst. Maar nog altijd niet in werking. 
 

Kan komen door de Corona-maatregelen. Maar het zou ook zomaar kunnen dat omwonenden bezwaar hebben gemaakt. Je hebt van die idioten ertussen zitten. Volg het nieuws maar over die branden in zendmasten. 


Hij zou moeten werken. Heb ik begrepen. Maar is dit niet het geval zijn is alles begrijpelijk. 


Hij zou moeten werken. Heb ik begrepen. Maar is dit niet het geval. Dan is het begrijpelijk. 

 


Ik ga het laten uitzoeken, @Tommie18 Ik heb wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Reeds gedaan


Dank @Tommie18 Ik heb het verhaal doorgegeven aan onze Technische Dienst. Zij gaan er naar kijken en zullen telefonisch contact met je opnemen. Ben je trouwens bekend met bellen via wifi? Dat is wellicht sowieso een goede oplossing voor je. 


Reageer