Skip to main content

Beste abonnees,

Er gaat een mail inloop zogenaamd uit naam van KPN, het gaat over McAfee, maar KPN werkt niet samen met deze firma.

Dus klik niet op de link, mocht je deze tegenkomen gooi deze weg! Want hier zitten criminelen achter, dus deze mail is niet van KPN:

 

Vandaag weer eentje erbij gekregen:

 


Bedankt Dennis.

Laatst al sms dat m'n McAfee verliep. Nooit gehad. Zat ook tijdsdruk op. Dan gaan m'n alarmbellen wel.

 


Eigenlijk zou Dennis een controle moeten doen of zijn emailadres niet gelekt is. Ik krijg dergelijke emailtjes nooit of Gmail heeft gewoonweg een hele strenge spamfilter.


Eigenlijk zou Dennis een controle moeten doen of zijn emailadres niet gelekt is. Ik krijg dergelijke emailtjes nooit of Gmail heeft gewoonweg een hele strenge spamfilter.

Ik heb één aparte mail hiervoor om dit soort dingen te ontvangen en te waarschuwen. Daarna gaat ie naar de Junkmail map! 👍🏼😁 Op mijn andere mailadres heb ik dit zeker niet. 😁


Hopelijk beseffen de meeste mensen dat mcafee niet zulke slechte mails verstuurd…


Dank Dennis voor het melden. Wat jij ook nog kunt doen is het volgende: Krijg je een mail die uit naam van KPN verstuurd wordt? En vertrouw je het niet helemaal? Volg dan de stappen beschreven op de KPN pagina tegen phishing onder het kopje: Ik denk dat ik een KPN phishing mail heb gekregen. Hoe kan ik dat melden?

Op die manier kan de pagina een update krijgen met de mail die jij zogenaamd hebt ontvangen uit naam van "KPN". 


Reageer