Skip to main content
Vraag

Overstappen van individueel naar family niet mogelijk bij 1 Password

• February 6, 2026
  • 5 reacties
  • 32 keer bekeken

Het overstappen van individueel account naar family account is niet mogelijk. Heel jammer en de stappen die worden aangegeven een ramp. Is het misschien mogelijk om voor mijn partner een eigen individueel account aan te maken? Dus eigenlijk 2 apparte accounts.

5 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 6, 2026

@Woodje 

Kun je wat duidelijker zijn en uitleggen wat je met “individueel account” en “familie account” bedoelt ? Heb je het hier over emailaccounts ?

• Auteur
  • Topper
  • February 6, 2026

Sorry klopt slecht van mij. Het gaat om de wachtwoordmanager 1Password. Hier heb je een individual account en een Family account. Overstappen van Individual naar Family is binnen KPN niet mogelijk. ( Wel slecht dat het niet kan) Maar is het ook mogelijk om een apart account van 1Password Individual voor mijzelf te maken en voor mijn Partner een eigen ander account van 1 Password te maken?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 6, 2026

@Woodje 

Ik heb hier geen ervaring mee.

Maar gezien de terminologie zou ik zeggen dat het wel mogelijk is. Gewoon eens proberen. Misschien kun je het oude account (Individueel) verwijderen / alles verwijderen en daarna een Family account aanmaken ?

Misschien weet iemand anders hier meer van ?

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 6, 2026

Ja klopt, ik vind 1Password ook omslachtig via KPN.

Helaas na mijn feedback 3 jaar geleden nog niks veranderd

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Woodje, dat is inderdaad helaas nog niet mogelijk. Ik leg deze nog even neer bij mijn collega's.
Zodra ik reactie heb hoor je van me