Skip to main content

Hallo. 

2 valse emails van DHL ontvangen. Eerst niet geopend. Later op de gele button geklikt en snel weer terug.

Mijn tabbladen wilde ik verwijderen, klik ik stom genoeg nogmaals op het scherm van DHL en KPN ... staat er ineens: bedankt voor het invullen van de vragenlijst. Met een hele grote vink .......

Krijg ik een email om te bevestigen. Dat heb ik niet gedaan. Gelijk verwijderd. 

Ben ik nu gehacked? Ik heb geen geld overgemaakt. Geen gegevens doorgegeven voor zover ik weet. 

 

Groetjes. A. 

Ik zit met een bonzend hart. Pffffff. ...

Ik vermoed dat het dan meevalt aangezien je geen gegevens hebt ingevuld. Maar toch: Dit ging per computer? En je weet dan ook zeker dat je geen bestanden hebt gedownload? 
Laat voor de zekerheid je antivirus scannen en verwijder de browser history, cookies etc.. Dit geldt ook voor telefoons, cookies wissen. 
Kijk hier ook even: DHL
 


@Anneke-Anna 

Het ging met mijn mobiel. Nee geen bestanden of wat dan ook gedownload. Geen gegevens ingevuld. Ik zal de cookies wissen. Dankjewel.  

Op DHL site niks bijzonders.  

Groetjes.  A. 

 


@Anneke-Anna

Het ging met mijn mobiel. Nee geen bestanden of wat dan ook gedownload. Geen gegevens ingevuld. Ik zal de cookies wissen. Dankjewel.  

Op DHL site niks bijzonders.  

Groetjes.  A. 

 

Mocht je nou toch rare dingen merken, ineens veel sms-jes krijgen of hoog data verbruik o.i.d. kun je jouw toestel (Android toestel?)  het beste resetten.
 

En kijk hier ook even; 

 


@Anneke-Anna 

Super dankjewel. Alle geschiedenis gewist én alle cookies. 

En gekeken op jou link. Dankjewel!

Ik heb de FraydeHelpdesk ook geïnformeerd. 

Nu even kijken of ik kan bellen en ik zal zeker smiles in de gaten houden. 

Ja ik heb een Android toestel. Zal de opslag ook een paar x controleren de komende tijd. 

Heel erg dankjewel. 

A. 


Ik bedoel geen smiles maar sms-jes

Foutje! 🙈

Hèhè ik kom een beetje bij. 

Groetjes weer. 

A. 


Ik bedoel geen smiles maar sms-jes

Foutje! 🙈

Hèhè ik kom een beetje bij. 

Groetjes weer. 

A. 

Met de drie puntjes rechts onder je bericht kun je jouw bericht wijzigen binnen een uur :-)

Succes met de telefoon🍀


@Anneke-Anna 

​​​Bericht bewerken: Ik weet het maar in mijn "paniek" even anders gedaan. 😉😆

Thnx 4 succes. ☺️  

 

Doegdoeg. A.