Skip to main content
Beantwoord

Puinhoop bij helpdesk KPN

• November 18, 2020
  • 2 reacties
  • 155 keer bekeken

Afgelopen dagen diverse keren contact met uw klantenservice gehad:

- zeer lange wachttijden

- gesprekken met een medewerker worden plotsklaps afgebroken

- medewerkers zeggen dingen toe die later in de mail plots anders blijken te zijn

- medewerker zegt dingen toe waarvan een ander beweert dat die toezegging nooit gedaan had mogen worden

- veel ruisgeluid tijdens tel. contact.

Kortom allemaal zaken niet des KPN!

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @ErKon, welkom hier. 

Dat klinkt niet goed nee. Het klopt helaas dat de wachttijden wat langer zijn, al doen we er alles aan om deze zo kort mogelijk te houden. Maar vervolgens moet je wel in een keer goed geholpen worden. Spijtig te lezen dat dat niet gebeurd is. Excuses daarvoor. 

Is er nu nog iets onduidelijk waar ik je mee kan helpen? Zo ja, dan hoor ik dat graag. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 24, 2020

Hoi @ErKon, welkom hier. 

Dat klinkt niet goed nee. Het klopt helaas dat de wachttijden wat langer zijn, al doen we er alles aan om deze zo kort mogelijk te houden. Maar vervolgens moet je wel in een keer goed geholpen worden. Spijtig te lezen dat dat niet gebeurd is. Excuses daarvoor. 

Is er nu nog iets onduidelijk waar ik je mee kan helpen? Zo ja, dan hoor ik dat graag. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 28, 2020

Mocht er nog iets zijn, dan hoor ik dat graag van je.Â