Sinds 2 dagen word ik non-stop gebeld door allerlei verschillende mobiele nummers die ik niet ken. Er word geen voicemail achtergelaten en als ik terugbel lijken de nummers niet ingebruik te zijn.
Het waren zaterdag meer dan 12 verschillende 06 nummers. Die ik allemaal heb geblokkeerd. Echter zondag weer opnieuw allemaal verschillende nummers en nu maandag weer.
Zou er gekeken kunnen worden hoe dit komt?
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi @Noor Sil en @AM1310 , welkom op ons forum! Behalve de tip die Driemaster geeft is hier helaas weinig aan te doen. Wij kunnen/mogen deze dingen simpelweg niet blokkeren.
driemaster schreef:
Reactie die ik geplaatst heb in een ander draadje op dit forum: Pas op met achterlaten van je nummer op de socials, marktplaats, etc. dat is de grootste tip in dit geval!
Op het het toestel zelf kun je vaak het een en ander blokkeren maar als er steeds andere nummers gebruikt worden is dat ook niet echt een oplossing natuurlijk. Meestal houdt dit soort overlast vanzelf op en is het advies er vooral niet op in te gaan.
Mocht het nou echt de spuigaten uitlopen kun je er voor kiezen een nieuw nummer te nemen. Dit is gratis en kun je regelen via mijn collega's op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service Meer informatie over (telefonische) overlast kun je vinden op www.kpn.com/overlast
Hoi @Noor Sil en @AM1310 , welkom op ons forum! Behalve de tip die Driemaster geeft is hier helaas weinig aan te doen. Wij kunnen/mogen deze dingen simpelweg niet blokkeren.
driemaster schreef:
Reactie die ik geplaatst heb in een ander draadje op dit forum: Pas op met achterlaten van je nummer op de socials, marktplaats, etc. dat is de grootste tip in dit geval!
Op het het toestel zelf kun je vaak het een en ander blokkeren maar als er steeds andere nummers gebruikt worden is dat ook niet echt een oplossing natuurlijk. Meestal houdt dit soort overlast vanzelf op en is het advies er vooral niet op in te gaan.
Mocht het nou echt de spuigaten uitlopen kun je er voor kiezen een nieuw nummer te nemen. Dit is gratis en kun je regelen via mijn collega's op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service Meer informatie over (telefonische) overlast kun je vinden op www.kpn.com/overlast
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.