Skip to main content

Ik krijg zojuist een bericht met een link voor een afspraak over voorbereidende werkzaamheden. Hij komt binnen vanaf het zelfde nummer als de berichten die je krijgt over tarieven als je buitenland binnenkomt maar vertrouw de link niet. Het enige wat ik zit te denken is dat we een paar maanden geleden Glasvezel hebben gekregen echter is dat al afgemonteerd in de meterkast.  

Hallo @CorneVe ,

Verstandig dat je niet zomaar op een link klikt! 

 

Je kunt op deze website jouw status controleren: 

https://www.kpnnetwerk.nl

 

Hier staan de verschillende contactmogelijkheden : 

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

 

KPN Netwerk regelde mogelijk de aansluiting in jouw meterkast. 

 

Dit is het forum van de provider KPN. Wil je een afspraak maken met een monteur van KPN voor het aansluiten van het modem op Glasvezel. Dan kun je ook 0800-0402 bellen als je de link niet vertrouwt.   


Dank voor uw bericht. Status gecontroleerd maar geen actie bereisd. Betekend dat onderstaande bericht niet van KPN is


Die link gewoon even met de hand in de adresbalk op de pc intikken. De domeinnaam "ga.kpn" is volgens mij gewoon hartstikke veilig. Daar mankeert niks aan denk ik.


Ah, dit is een (groot) zakelijk abonnement. Waarschijnlijk zal er inderdaad een monteur moeten komen. Verwijder wel even de foto bovenstaand anders kan iedereen een afspraak voor je maken. // het is privacy gevoelige informatie,

Deze monteur komt waarschijnlijk de glasvezel testen en de XGSPON ONT installeren waarna daarna een andere monteur het komt aansluiten. 


Ah, dit is een (groot) zakelijk abonnement. Waarschijnlijk zal er inderdaad een monteur moeten komen. Verwijder wel even de foto bovenstaand anders kan iedereen een afspraak voor je maken. // het is privacy gevoelige informatie,

Deze monteur komt waarschijnlijk de glasvezel testen en de XGSPON ONT installeren waarna daarna een andere monteur het komt aansluiten. 

Bel anders even met je dealer die alle zaken voor je regelt, die kan ook samen met u deze monteur inplannen.


Bel anders even met je dealer die alle zaken voor je regelt, die kan ook samen met u deze monteur inplannen.

Gaan we doen. Dank je wel