Skip to main content

Goedenavond, wij hebben sinds vanochtend al storing: 7323LW Apeldoorn. Hoe lang duurt het nog?

met vriendelijke groet.

André  van Beelen

Haal alsjeblieft alle gegevens uit u bericht (bericht bewerken) en plaats deze privacy gevoelige informatie in u profiel die alleen voor medewerkers zichtbaar is. Op dit moment @André1988 kunt u nog een korte tijd u bericht aanpassen.

 

Verder hier al gekeken?

https://www.kpn.com/service/storingen.htm


Aan u postcode te zien kom ik geen melding tegen. Heeft u de modem al een keer opnieuw opgestart?


Jeroen: als ik inlog op die storing tijd staat er een storing tot 21:00, die tijd loopt de hele dag al op helaas 


Ik had natuurlijk geen huisnummer van u en keek op postcode met een willekeurig huisnummer. Vandaar. Vanavond nog een keer van het lekkere weer genieten voor de winter begint en morgen weer hopen op goed internet.


Heb liever een werkende verblinding 👍 maar bedankt voor de tip😉


:Hi André, welkom op het forum. 

Erg naar als een dergelijk storing voorkomt. Daar is een glasvezelkabel in de grond beschadigd geraakt waardoor een graafploeg ingeschakeld moest worden. De laatste melding die ik zie is van 19:55: De aannemer heeft de beschadigde kabel vrij kunnen maken en is gestart met de herstelwerkzaamheden van de glasvezelkabel. Ze zijn daar nog bezig terwijl ik dit aan het typen ben. Concreter dan dit kan ik het nu helaas niet maken. 


Goedenavond Alex _P,

Bedankt voor uw duidelijk antwoord. Om 20:24 uur kreeg ik een mail van KPN dat de storing was opgelost. En toen ik rond half 10 de modem   voor de 2e keer had gereset toen deed alles weer naar behoren.

Nu zit ik wel met de volgende vraag: mijn vrouw heb vanwege deze storing 2 maak een mb aanvaller gekocht voor haar mobiel om toch een beetje gebruik van internet te kunnen maken.  Bestaat er iets van een compensatie vanwege deze storing?

Alvast bedankt voor een reactie.


De vergoeding is gekoppeld aan uw maandelijkse abonnementskosten. Duurt de storing  tussen de 12 en 24 uur? Dan hebt u recht op één dertigste deel van uw maandelijkse abonnementskosten met een minimum van € 1,-. Voor elke 24 uur daarna, komt er één dertigste deel bij.


De vergoeding is gekoppeld aan uw maandelijkse abonnementskosten. Duurt de storing  tussen de 12 en 24 uur? Dan hebt u recht op één dertigste deel van uw maandelijkse abonnementskosten met een minimum van € 1,-. Voor elke 24 uur daarna, komt er één dertigste deel bij.

Dit klopt inderdaad, wij volgen hierin de wettelijke regels. Zie hier