Skip to main content

Sinds gistermiddag rond 13:00 geen Internet/TV/Bellen meer mogelijk, KPN geeft aan dat er een storing is als ik ze telefonisch probeer te bereiken maar verkrijg verder geen updates/info. Enig idee hoe lang dit nog kan/zal duren? Gezien thuis werk is connectie redelijk belangrijk voor ons. Info over de storing en updates hierover krijgen we via mail/internet en telefonisch helaas niet.

Goedemorgen @Marcel Goossens, bedankt voor je bericht!

Ik heb even meegekeken en zie op jouw adres dat de storing nog niet opgelost lijkt te zijn. Echter is deze wel afgemeld in de omgeving.. er gaat dus nog wel iets fout ben ik bang. Ik wil aanraden om vandaag nog even af te wachten. Je kan een reset proberen van de Experia Box, hiermee gaan wel zelf ingestelde instellingen verloren. Mocht je aan het einde van de dag nog geen diensten hebben, wil je dan opnieuw in dit topic reageren en aangeven welke lampjes er op jouw Experia Box branden en in welke kleur?

Verder, ik kon geen 06-nummer vinden die bij KPN/Telfort zit. Klopt dat? Anders kan ik hier namelijk een bundel op zetten, waar je dan weer een hotspot mee kan maken zodat je de belangrijke zaken nog wel kan regelen via internet. 


Hoi Susan,

Bedankt voor je snelle terugkoppeling. Modem heb ik reeds compleet gereboot/gereset maar helaas geen soulaas… Enigste led’s die dan ‘branden’ zijn Wifi en een ‘oranje/’ Services. (en Power natuurlijk 😉 )

Mobile is helaas zakelijk nummer vandaar dat je deze waarschijnlijk niet gekoppeld ziet aan KPN. Wel zou mijn vrouw haar nummer aanwezig moeten zijn gezien die wel als product aan KPN abbo gekoppeld is.

Gr. Marcel

 


@Marcel Goossens bedankt. Dat nummer ontvangt zo meteen een bundel van 100GB. Voor vandaag hopelijk genoeg om een hotspot aan te maken en gebruik te kunnen maken van internet! In welke kleur brandt het lampje 'power?


Power brand gewoon constant ‘groen’.

Thnx namens mijn vrouw (en mij..):-)


PS: Zojuist een mobile berichtje KPN: “Goed nieuws, De storing is opgelost’.. Modem is inderdaad weer online… TV weer ok, Internet weer ok…

Susan, in elk geval bedankt voor je hulp/info ect!   Case closed ;-)

 

Gr. Marcel


Wat fijn dat alles weer werkt @Marcel Goossens, en geniet dan nog maar even van die 100 GB internetbundel. Dan kan jou vrouw heel wat films voor kijken op d’r mobiel. 😁😉👍🏼


PS: Zojuist een mobile berichtje KPN: “Goed nieuws, De storing is opgelost’.. Modem is inderdaad weer online… TV weer ok, Internet weer ok…

Susan, in elk geval bedankt voor je hulp/info ect!   Case closed ;-)

 

Gr. Marcel

Fijn! Dat lezen we graag. :)