Skip to main content

Waneer denken jullie de storing op 2924bv  op te lossen heb nu al 3 dagen geen internet tv telefoon???

Op 2924BX hetzelfde probleem, wat is dit vreselijk, schandalig slecht gecommuniceerd van KPN.

Via klantenservice wordt je ook al niet wijzer, men weet gewoon niet wat er aan de hand is laat staan hoe lang deze ellende nog gaat duren.

Wegens Corona maatregelen moet er hier thuis worden gewerkt door 2 personen, onze bedrijven hebben echter weinig begrip voor deze situatie maar zonder internet is het niet mogelijk om in te kunnen loggen. 

De mobiele telefoon instellen als hotspot werkt voor 2 personen te traag om serieus te kunnen werken, heb je net een bestelling half afgerond, wordt je eruit gegooid.

Hoe groot kan het probleem zijn bij KPN, we spreken hier van een lokale storing en geen gecompliceerde landelijke storing.

Gelukkig heb ik geen TV van KPN genomen, in mijn vrienden en kennissenkring hoor ik niets dan ellende. 

De vergoeding voor storingen bij KPN is standaard 1/30 van het maanbedrag per dag zonder internet, zou dit dan 5 dagen zijn heb je recht op een restitutie van ca 10 euro, lachwekkend gewoon!


Echt een lachertje hoop dat t snel over is want de mb's vliegen de deur uit met een studerende dochter die 95% van de colleges online moet doen


Hoi, wat vervelend dit.

Zouden jullie voor een KPN moderator je gegevens in willen vullen in jullie respectievelijke profiel? Dan geef je toestemming dat ze daarmee aan de slag gaan zodra ze hier komen.

Aangezien dit 2 meldingen uit dezelfde postcode (cijfers) zijn (kan toeval zijn) heb ik het wel al aangemeld bij de KPN moderators.


Done hoop dat je er iets mee kan ben t wel ff zat met de kpn en hun klanten(niet) service 


Done, gegevens zijn trouwens ook bekend bij KPN klantenservice, afgelopen dagen ongeveer 10 maal contact gehad. Klantenservice is een groot woord, men kan je letterlijk nergens mee helpen omdat schijnbaar  bij hun gewoon geen storingsinformatie beschikbaar is. Het is gewoon belangrijk dat een klant weet wat er gaande is, zo kweek je ook enigszins begrip. Dit noemen wij ook wel communicatie!


Hoi! Wat vervelend dat jullie al een aantal dagen geen gebruik kunnen maken van internet en tv. Ik kan mij voorstellen dat jullie meer duidelijkheid willen en dat het probleem zo snel mogelijk verholpen wordt. Ik heb daarom deze vraag intern doorgezet, zodra er meer bekend is laten we het hier weten. 


Dank hier voor !!hoop dat het gaat helpen een dagje is te doen maar nu al 3 dagen is best lastig geen internet(wifi) met Heu lampen op de wifi de Toon op de wifi je zonnepanelen op de wifi geen tv bellen of je colleges  niet kunnen doen IVBM GEEN INTERNET!!

 


Deze storing gaat helaas nog een paar dagen duren als ik de verwachte oplosdatum bekijk (29 september). Dat is natuurlijk waardeloos nieuws.

Heb jij mobiele nummers van KPN? 


Contact naar de klant loopt via sms en e-mail, gerichte informatie wat er nu speelt en vooral waarom eea zo lang duurt wordt niet gegeven.

Uit gesprekken met de klantenservice begrijp ik dat er niet 24/7 aan deze storing wordt gewerkt, als dit echt zo is kan ik me voorstellen dat eea erg lang gaat duren.

Zeker in deze Corona tijd waar het gebruik van internet belangrijk is om je werk te kunnen doen. Men maakt zich er vanaf door een noodpakket beschikbaar te stellen en zo extra tijd te genereren, voor mijn werkzaamheden thuis is dit een lapmiddel en niet stabiel genoeg.


Hoi 

Kreeg gisteren een mail dat de storing was opgelost helaas 14 Min later 1 dat t een foutje was en idd tot 29.09.2020 18:00 ging duren voor het opgelost zou kunnen zijn!!

Ik kreeg er wel een telefoonnummer bij wat ik voor hulp kon bellen dat maar eens gebeld en waarrempel eindelijk iemand(na een week proberen) aan de lijn 

Xcuses hier en daar en sorry sorry maar hier gaan we de extra mb's die ik iedere keer moet kopen met een studerende dochter niet mee betalen krijg nu indd een nood oplossing met een digitenne kastje en een mobiele wifi met max 50 gb dat voor nog eens 4 dagen?????

Dit is echt zeer zeer slecht van kpn ben je al 26 jaar!!!!!! klant bij dat bedrijf en wordt je zo afgescheept 

Ik zeg op naar een andere provider!!! 


Wat is de oplossing die je zelf graag ziet? Ik vind het wel netjes dat KPN een noodpakket levert voor die paar dagen dat het nog gaat duren.


Probeer maar een provider te vinden die überhaupt een tijdelijke oplossing verzorgt. Die is er niet. En als die 50gb op is bel je en een dag later heb je er weer 50gb bij. 


Zeker netjes dat ze na een week!!?? een noodoplossing bieden omdat ik een ander nummer en uit en andere regio heb gebeld heb !!!  , anders had ik nu nog niemand aan de lijn gekregen

Graag zie ik  het in het vervolg dat ze gewoon mensen te word staan en niet met een bandje afschepen en dat ze de gemaakte kosten volledig gaan vergoeden en niet 1 30ste deel van je factuur bedrag voor iedere 24 uur 

Maar dat is mijn mening 


https://www.kpn.com/service/vergoeding/tv-internet-bellen.htm?type=fixed


Een noodpakket is bedoeld voor die situaties dat er nog geen internet/TV aansluiting in de woning beschikbaar is. Wat KPN nu bij ons doet is extra tijd kopen omdat men niet 24/7 aan deze storing werkt. 
Het lijkt op een prima service, ik zie het als een zoethoudertje, veel providers flikken overigens hetzelfde trucje. Kijk maar op de diverse forums.


Ik reageerde in eerste instantie op cheffke. Het is netjes dat KPN oplossingen biedt. 


Ben ik met je eens

Kan alleen nergens een storing vinden die handerhalve week ergens duurde 


Als het een storing is die zoveel mensen aangaat, kan ik mij niet voorstellen dat KPN er niet alles aan doet om het zo snel mogelijk op te lossen. Antwoord op je vraag heb ik niet. Dankbaar dat wij hier nooit storingen hebben gehad die mij opvallen.


Het is inderdaad een storing die een hoop mensen aangaat heb ik vernomen , en ik denk ook zeker dat kpn er alles aan doet om het op te lossen waar het vandaan komt dat ze er niet 24/7 aan werken weet ik niet 

Mij gaat het om de zeer slechte communicatie hier over en over het feit dat het niet vanuit kpn zelf een bericht(en) uit gaat met het probleem en tegelijkertijd een oplossing hiervoor aanbieden aan de mensen die het nodig hebben Denk aan de thuiswerkers bv

Wat ik te horen gekregen heb van de medewerker van kpn is dat er een vergunning is afgegeven om ergens te graven waar dat niet had gemogen en daar een beschadiging van iets is ontstaan en dat dat niet 123 is opgelost !


Volgens KPN medewerkers gaat het om 264 aansluitingen


Uiteraard had ik het ook graag anders gezien maar als het een vergunning issue is, kan dat helaas langer duren. Je mag nu eenmaal niet overal zomaar graven. 

Als je getroffen bent door deze storing en je hebt een particulier mobiel nummer van KPN, laat het mij weten en dan kan ik een grote gratis bundel bijschrijven. 

 


Maar waarom wil je dat allemaal weten? Er wordt aan gewerkt punt!! Stel je er op in dat het 10 dagen duurt en alles wat eerder is is mooi. Althans zo ben ik dan.


Tuurlijk joep1965

Moet je de volgende keer ook zo reageren als je auto bij de garage staat en je hebt hem nodig voor je werk of iets dergelijks kijken of je ook zo veel coulance hebt als ze zeggen Ja wordt aan gewerkt waneer die klaar is? Tja weet niet maar echt wordt aan gewerkt hoor 

 

Tuurlijk


Kan alleen nergens een storing vinden die handerhalve week ergens duurde

Hier jaar of 2 geleden: bijna 11 dagen. Er was een netwerkkaart doorgebrand (DSLAM). Daar zitten tot 300 aansluitingen op. Dingen zijn nogal prijzig en schijnen daarom niet grijpklaar in een magazijn te liggen.

Gelukkig heb ik sinds 2006 óók Digitenne erbij. Alleen was in 2018 Digitenne nog in SD. Dat viel wel tegen gedurende 1½ week en alleen live kijken.
Via mijn buurvrouw mocht ik met de laptop op haar wifi gelukkig.


Dank voor de info hopelijk hier iets sneller