Skip to main content

Waneer denken jullie de storing op 2924bv  op te lossen heb nu al 3 dagen geen internet tv telefoon???

hier gaan we de extra mb's die ik iedere keer moet kopen met een studerende dochter niet mee betalen

@Cheffke heb je de reacties van moderator Erwin_ wel gelezen?

Als je een mobiel abonnement bij KPN hebt dan kan hij een gratis bundel daarop zetten.

Is het nummer dus bij KPN zet het er dan even bij in je profiel onder Persoonlijke Opmerkingen.

Erwin_ schreef:

Als je getroffen bent door deze storing en je hebt een particulier mobiel nummer van KPN, laat het mij weten en dan kan ik een grote gratis bundel bijschrijven.

Erwin bedoelt dus dat ie er dan minstens 100 GB op gooit.


Gelezen maar hier in huis geen mobiel via kpn


als hij het ook voor tmobile kan doen :wink:


Gelezen maar hier in huis geen mobiel via kpn

Jammer

als hij het ook voor tmobile kan doen :wink:

Gaat 'm niet worden dan


Vanmorgen om 08.10 via e-mail de melding storing opgelost, geen sms bericht gehad. Nou bij mij niet opgelost dus, modem volgens instructie opgestart, geen resultaat. KPN klantenservice maar weer eens gebeld, lijn gecontroleerd, modem gereset, volgens hun lijn ok. Probleem ligt misschien thuis, nou had verleden week al een nieuw modem gekregen, moet ervan uitgaan dat dat goed is.Wordt er moedeloos van, wat kost dit ook verschrikkelijk veel tijd.


@H46s Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt. Ik zie dat het is doorgezet naar een achterliggende afdeling en dat deze afdeling inmiddels al contact met jou heeft opgenomen. Er komt binnenkort een monteur bij je langs, Ik ga er vanuit dat hij het probleem kan verhelpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag.


Hoi

Ook een opgelost bericht gehad 

Vol goede moed geprobeert de modem op te starten stekker eruit en gaan mmmm dus niet ok dan maar reset mmmm dus ook niet nog 1x stekker er uit nog steeds niets dan maar via de kpn laten reset ook niets

Net met de kpn gebeld er schijnt nog steeds iets niet goed te zitten in de bekabeling oid denk in de centraalkast ofzo want daar heb ik al 3 keer een monteur zien zitten helaas meneer we gaan u terug bellen over hoe of wat we wachten maar weer af

Wel hoogst irritant moet ik toegeven al vanaf de 21e


Exact mijn probleem, Do 1 okt komt er een monteur bij mij langs gaat de binnenkomende lijn controleren (pair bonding) eea mogelijk niet goed in centrale??? Lijkt op een soap maar dan minder leuk.


Ok dank voor de info hoop voor je (ons) dat dat gaat lukken want begint idd fucking irritant te worden gelukkig wel een digitenne en wifi in bruikleen gekregen(mag ook wel even gezegt worden) kan ik in iedergeval de mb een beetje kunnen drukken want inmiddels al voor 50 € aan mb's moeten kopen maar hoop echt dat het gauw opgelost gaat worden


Ik vraag mij echt af of alle getroffen aansluitingen, volgens KPN 264, hetzelfde probleem ervaren als wij. In dat geval moet er bij KPN toch een lichtje gaan branden dat er iets met een aansluiting in een centrale mis moet zijn? Dan stuur je toch geen monteur naar 1 adres.


Ja thats the question of the day haha

Ik hoop dat ze daar toch wel zo slim zijn :thinking:

Ga het horen morgen zal het delen hier


Hoi Vikash

Heb je misschien al meer informatie?


Hoi Vikash

Heb je misschien al meer informatie?

Ik kan mij voorstellen dat je graag wat meer duidelijkheid wilt hebben. Ik ga dit voor jullie navragen en kom er zo snel mogelijk op terug.