Skip to main content

Als ik wil inloggen bij MijnKPN, krijg ik de melding dat mijn wachtwoord onjuist is. Prima, zou je denken, doe ik even een wachtwoord reset. Maar als ik dan mijn wachtwoord opnieuw ingesteld heb, krijg ik dezelfde melding te zien. Wil ik m'n wachtwoord weer resetten en wijzigen in het wachtwoord waarin ik het net ingesteld denk te hebben, krijg ik de melding “wachtwoord kan niet gewijzigd worden in het huidige wachtwoord” (of iets in die strekking...). Ergo: ook als je met het juiste wachtwoord inlogt, krijg je nog steeds te horen dat deze onjuist is.

 

Dit ging trouwens over de account van mijn man, toen ik met mijn eigen account wilde inloggen (waar ik wachtwoord heel zeker weet), kreeg ik ook ineens de melding dat wachtwoord onjuist is. Storing?

Hmm, niet heel handig @Sabrina S :thinking:

Lukt het nu wel om in te loggen of gaat het nog steeds niet goed?

In het laatste geval: zou je jullie gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de klantnummers van jullie abonnementen noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Daarmee kan ik een formulier invullen waarmee ik aangeef dat er vermoedelijk een storing speelt, zodat dit verder onderzocht kan worden!

 


Storing was later gisteravond opgelost. Alsnog wel het melden waard denk ik, dan weten ook eindgebruikers dat het niet aan hen lag en ze 't opnieuw kunnen proberen met de hen bekende gegevens. :relaxed: