Skip to main content
Beantwoord

Tegenstrijdige meldingen over ESET Thuis

• 27 oktober 2024
  • 10 reacties
  • 170 keer bekeken

In mijn abonnement overzicht staat dat ik ESET Thuis gratis heb, Als ik inlog op ESET Thuis staat dat mijn abonnement verlopen is. Als ik ESET thuis opnieuw aanvraag krijg de melding dat ik al geabonneerd ben tegen € 00,00 pm.

Hoe kan ik checken of ESET wel of niet werkt en hoe kom ik uit deze visuele cirkel?

Beste antwoord door Fritsvl

Dag Thomas,

Het is inmiddels opgelost vanuit de backoffice KPN.

De dienst is eerst verwijderd en daarna opnieuw toegevoegd aan mijn account.

Bleek een technisch probleem te zijn.

Bekijk origineel

10 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15364 reacties
  • 29 oktober 2024

Hoi @Fritsvl, welkom op onze community! Gebruik je wel hetzelfde mailadres? In je MijnKPN kun je de status van je abonnement vinden en deze beheren.

We hebben hier ook een handig artikel over! 

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • Antwoord
  • 29 oktober 2024

Dag Thomas,

Het is inmiddels opgelost vanuit de backoffice KPN.

De dienst is eerst verwijderd en daarna opnieuw toegevoegd aan mijn account.

Bleek een technisch probleem te zijn.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15364 reacties
  • 29 oktober 2024

Ah dat is fijn, bedankt voor je terugkoppeling!

Koudhe
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 234 reacties
  • 7 december 2024

Ik heb hetzelfde probleem als ​@Fritsvl In mijn abonnement overzicht staat dat ik ESET Thuis gratis heb, Als ik inlog op ESET Thuis staat dat mijn abonnement verlopen is. Als ik ESET thuis opnieuw aanvraag krijg de melding dat ik al geabonneerd ben tegen € 00,00 pm.

Hoe kan ik checken of ESET wel of niet werkt en hoe kom ik uit deze vicieuze cirkel?

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 7 december 2024

Even bellen, dienst laten verwijderen en opnieuw laten toevoegen aan je abonnement

Koudhe
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 234 reacties
  • 7 december 2024
Fritsvl schreef:

Even bellen, dienst laten verwijderen en opnieuw laten toevoegen aan je abonnement

Bedankt voor de snelle reactie, Misschien dat ik niet goed zoek maar telefoonnummers zijn bijna niet te vinden (opgelost heb nummer van klantenservice gevonden)

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8156 reacties
  • 7 december 2024

Beste ​@Koudhe 0800 0402 is het enig goede gratis nummer.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 januari 2025

kon niet inloggen bij mijn berichtenbox overheid. Gebeld met mijn overheid. Gaven aan dat Eset uitgeschakeld moest worden, dan kon ik in mijn berichtenbox. Wat raar is omdat mijn echtgenoot wel in de berichtenbox kon. Via KPN ESET uitgeschakeld. Maar dan is dus de beveiliging slechter. ESET maar weer laten inschakelen?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15364 reacties
  • 8 januari 2025

Hoi ​@richard56, dit is een bekend issue:

Het probleem speelt op dit moment inderdaad bij klanten met ESET Thuis. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. De verwachting is dat deze uiterlijk einde van de week beschikbaar is.  Een korte termijn workaround (om mijn.overheid.nl te benaderen vanaf een mobiel) is tijdelijk even overschakelen naar de mobiele verbinding.

De grondoorzaak van dit probleem ligt echter wel aan de kant van Mijnoverheid. Bij hen is een foutieve instelling gedaan, waardoor in combinatie met Eset de website nu niet bereikbaar is. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 januari 2025
Thomas van KPN schreef:

Hoi ​@richard56, dit is een bekend issue:

Het probleem speelt op dit moment inderdaad bij klanten met ESET Thuis. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. De verwachting is dat deze uiterlijk einde van de week beschikbaar is.  Een korte termijn workaround (om mijn.overheid.nl te benaderen vanaf een mobiel) is tijdelijk even overschakelen naar de mobiele verbinding.

De grondoorzaak van dit probleem ligt echter wel aan de kant van Mijnoverheid. Bij hen is een foutieve instelling gedaan, waardoor in combinatie met Eset de website nu niet bereikbaar is. 

Bedankt voor de snelle reactie. Als ik hetgoed begrijp begin volgende week weer ESET laten inschakelen

Reageer