Goedenavond KPN moderators,
Ik hoop dat dit bericht de juiste aandacht krijgt. Ik wil graag een verzoek indienen met betrekking tot de privacy van mijn familie en mijzelf.
Het is mij opgevallen dat persoonlijke gegevens van mij, waaronder mijn naam Sten en die van mijn vader Ronnie , worden geïndexeerd door zoekmachines zoals Google en Bing. Deze informatie is terug te vinden via forumposts waarin we vragen stelden aan KPN. Hoewel deze vragen specifiek gericht waren aan KPN, verschijnen onze namen consequent in zoekresultaten, wat ons liever niet is. Deze problemen zijn inmiddels al beantwoord en zijn voor ons al opgelost.
Door onze namen te googelen, ontdekten we dat al onze forum gerelateerde data gemakkelijk toegankelijk is. Wij zouden graag zien dat alle posts die gelinkt zijn aan de namen Sten of Ronnie offline worden gehaald en niet meer geïndexeerd worden door zoekmachines. Dit betreft uitsluitend onze persoonlijke gegevens en heeft geen invloed op andere gebruikers. Ik begrijp dat er informatie bewaard wordt, en dat dit is om andere gebruikers beter te kunnen helpen, maar ik zou het toch liever verwijderd hebben.
Het contact met KPN is de laatste tijd behoorlijk lastig geworden, waardoor we een paar keer genoodzaakt waren om het forum te gebruiken als communicatiemiddel. Zonder het forum zouden we deze weg minder snel hebben gekozen, dan hadden we liever rechtstreeks contact gehad. Maar nu wil ik onze privacy liever behouden en deze resultaten uit de index laten halen.
Alvast hartelijk dank voor uw hulp.
Met vriendelijke groet,
Fam.
Admin: gegevens op verzoek verwijderd ivm privacy