Skip to main content

Werkt 1password ook samen met de kpnveilig Browser?

Goedenavond ​@Rinus Jansen , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Ja, dat kan zeker! Op je PC (of Mac) installeer je via de app de 'browserbeveiliging door F-Secure' browser - extensie en daarmee ben je beschermd tijdens het internetten (en dus ook tijdens bijvoorbeeld het internetbankieren). Voor meer informatie kan ik je altijd nog verwijzen naar dit artikel op onze kennisbank. 

Beste Jan,

Ik lees in de 1password documentatie het volgende:

Op welke apparaten kan ik 1Password gebruiken?

Je kunt 1Password op net zoveel apparaten installeren en gebruiken als je wilt. 1Password is beschikbaar als een installeerbare app voor de volgende besturingssystemen:

Microsoft Windows

Apple MacOS

Linux

iOS

Android

Daarnaast kun je de 1Password browserextensie installeren in de volgende browsers:

Google Chrome

Mozilla Firefox

Microsoft Edge

Brave

Safari

En hier wordt de F-secure browser dus niet genoemd.

Ik ga kijken of ik de 1password browser extensie kan toevoegen aan de F-secure browser en laat dat nog weten.

Beste Jan,

Ik zie niet waar ik de 1password extensie aan de F-secure browser op mijn Android telefoon kan toevoegen, heb je voor mij additionele informatie?

Alvast bedankt 

Goedemorgen ​@Rinus Jansen en excuses voor de late reactie!

Beste Jan,

Ik zie niet waar ik de 1password extensie aan de F-secure browser op mijn Android telefoon kan toevoegen, heb je voor mij additionele informatie?

Alvast bedankt 

Durf ik niet meteen te zeggen want werk zelf ook niet met Android wat het een beetje lastig maakt!

Ik ga kijken of ik dit voor je kan achterhalen en wellicht dat er ook iemand hier in de Community is die hier ervaring mee heeft en je hier meer over kan vertellen! 

Reageer