Skip to main content

wat is kpn toch onoverzichtelijk voor een consument

 

Hallo @Ross ,

Dat valt reuze mee. 
 

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Je kunt overlast ook via de  website melden:


https://www.kpn.com/search.htm?q=overlast+formulier+invullen

 

Of stel jouw vraag hier op het forum. 


Hallo @Ross, welkom terug op het forum. Wat vervelend dat je het overzicht kwijt bent, we komen daar vast wel weer uit.  Waarmee kan de kpn community je helpen? :) 


Dag Ross, is het al gelukt om meer duidelijkheid te scheppen? Ik ben erg benieuwd met welke vraag of probleem je te maken hebt, we kunnen je daar vast bij helpen. Laat je het aan ons weten? :)


Nou @Nadia  en @Noordzee ik vind dat @Ross inderdaad een punt heeft.
Het is praktisch onmogelijk om een telefoonnummer te vinden van de KPN.
Wij weten het wel, maar een nieuwe klant zoekt zich een bult en meestal vindt hij/zij het ook niet.
Maar misschien een schrale troost…. onze oranje vriend heeft inmiddels hetzelfde probleem.
Normaal gesproken ga ik via internet nooit in zee met een bedrijf als daar geen duidelijke adresgegevens op staan, of in elk geval een telefoonnummer op staat.
Is het nu zo moeilijk om dat wat duidelijker te vermelden?


Is het nu zo moeilijk om dat wat duidelijker te vermelden?

Volgens mij doen ze dat expres hoor, het telefoonnummer (en chat) wegstoppen achter een berg met zelfhulp vragen.


Klopt Huistijger, veel informatie, verwijzingen en selfservice staat online: KPN ik heb een vraag mocht je er echt niet uitkomen, dan kun je op de pagina aangeven dat je een medewerker wilt spreken :)

We weten nog niet wat de vraag van Ross is. Misschien was het niet de intentie om contact op te nemen met de klantenservice.  


De vraag om telefoonummers of de chat komt steeds vaker voor.  Soms wel 5 tot 10 keer (hier op het forum) op een dag. 

Het is een zoekplaatje op de website. Je moet minimaal 4 keer klikken om het te vinden.


als men een glasvezel aansluiting heeft , geen gebruik maakt van de wifi een verbinding heeft van 500 mb download 500 mb upload , er vervolgens in het contract staat dat kpn 75% minimaal moet aanleveren voor deze snelheid en vervolgens maar 200 mb download en 600 mb upload krijgt ? daarnaast is het geval dat de verbinding niet stabiel is , wat er dan gebeurt is dat er dan pieken en vele dalen zijn kunnen jullie hier wat aan doen ?

ALS DIT EEN STANDAARD KABEL WAS GEWEEST IS DIT TE BEGRIJPEN , IK VIND DAT BIJ GLASVEZEL DIT TOTAAL NIET KLOPT.

het feit is ook berust dat ik er heeel veel voor betaal.


Heb je dat getest met een bekabelde pc of laptop rechtstreeks aan de experiabox?


Hoi @Ross, fijn dat je ons wat meer informatie geeft, daarmee kunnen we een begin maken. Heb je Sneller internet 500 Mbit/s aanstaan? Dan mag je verwachten dat die snelheid bij je thuis binnenkomt.  Net als Joep ben ik wel benieuwd hoe heb je de internetsnelheidsmeting uitgevoerd?Â