Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Voor mijn zoontje heb ik een smartwatch gekocht. Deze blijkt alleen te werken met een 2G simkaart? Van de verkoper kreeg ik dit door: kijk of uw simkaart dit ondersteunt.. GSM: 850/900/1800/1900 MHz. Ik begrijp er weinig van en nu inmiddels 2 simkaarten aangeschaft, maar hij doet het nog steeds niet. Heeft iemand tips voor mij? Heb ik geen goede simkaart als ik het bij KPN heb gekocht? 
 

Hallo @Dilana alle huidige simkaarten zijn geschikt voor 2G. Probeer de kaart eens in een telefoon te doen, de telefoon handmatig op 2G zetten en dan de kaart weer in de smartwatch te doen.

Succes.

 


Hoi @Dilana, welkom op ons forum!
Is het nog gelukt met de stappen die JanD hierboven noemt? Als het alleen daarmee niet werkt kan het zijn dat de APN “Prepaidinternet” nog ingeschakeld moet worden bij ons en ingesteld moet worden op het horloge. Dit lijkt vaak de oplossing te zijn!

Om hem in te schakelen kun je met ons bellen op 0800-0402 of als het niet zo'n haast heeft kan ik het voor je doen als je het 06-nummer toevoegt aan je profiel en me hier even laat weten als je dat gedaan hebt.
Hoe je de de Prepaidinternet APN instelt op je horloge/apparaat kan ik je niet echt mee helpen, vaak staat dit wel in de handleiding en anders kun je de verkoper of fabrikant hierover raadplegen.


Goedenavond allebei! 
Ik ga morgen nog even puzzelen! Bedankt voor het meedenken en de gegeven opties! 


 

Hallo Thomas,

De tip van Jan werkt helaas niet nog. Inmiddels heb ik het telefoonnummer toegevoegd en zou ik het fijn vinden als jij bovenstaande even zou kunnen uitvoeren. Het heeft geen haast. 
 

Alvast bedankt!


Ik heb de APN “Prepaidinternet” open gezet voor dit nummer. Als je deze nu ook instelt op je apparaat zou dat een oplossing kunnen zijn!


Hartelijk dank voor de moeite! Helaas zonder resultaat! Dus ik ga weer proberen contact op te nemen met de fabrikant.