Skip to main content

Hallo,

 

ik ben sinds een paar dagen vertrokken uit Nederland waar ik een Sim only had lopen. Deze was nog 4 dagen actief in het buitenland en hierdoor had ik over 4G. Echter na de laatste dag is mijn Sim only stop gezet en is mijn nummer overgegaan op prepaid. Nou heb ik wel nog wat geld op mijn telefoon staan maar ik krijg nu dus alleen de 4 streepjes in beeld en geen 4G teken.

verder heb ik alles aanstaan wat moet, hierbij moet u denken aan data & roaming. Echter blijf ik toch geen 4G ontvangen. Het gaat tevens om een land buiten Europa.

 

wie kan mij hierbij helpen?

Hallo @Arebombare ,

Je geeft aan dat je nu in een land buiten Europa bent. En je hebt nu geen 4G. Als in het gebied waar je nu bent geen 4G netwerk is, dan kan KPN daar vrij weinig aan doen.  

 


Hallo,

 

nou het gekke eraan is dus dat zoals ik al had omschreven ik met een Sim only abonnement deze kant op ging en toen wel 4G had.. dus daarom snap ik niet precies waar het fout gaat.


In welke land zit je dan? Volgens mij kan het soms in enkele gevallen voorkomen dat providers wel abonnementen toegang geven en niet prepaid.

Je kan ook proberen handmatig te zoeken naar andere netwerken en selecteren, eventueel dat je dan wel 4G hebt.

Overigens, heb je 4G wel nodig op dat simkaartje dan? 1 mb  in een niet europees land, kan al behoorlijk duur zijn namelijk.


Reageer