Skip to main content

 Hallo,

 

ik heb voor mijn dochter een iPhone XS met prepaid sim-kaart. Er staat voldoende MB op, maar toch is er geen verbinding met het mobiele netwerk. 
de telefoon geeft 4G aan in het scherm, maar laat geen internet en verstuurt geen appjes. De telefoon al meermaals opgestart, instellingen opnieuw ingesteld en de sim in mijn mobiel gedaan, ook daar geeft hij aan wel 4G, maar maakt geen verbinding. 
 

Hi Gerlinde, ik denk graag mee. 

Kan er met die simkaart wel worden gebeld en gebeld worden? Het kan namelijk zijn dat de simkaart niet meer actief is, hier zijn een aantal regels voor. Ik zal ze hieronder ook plaatsen. Mocht dit niet het geval zijn, bel dan even met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Hoe lang is mijn prepaidtegoed geldig?

Als je langer dan 6 maanden je tegoed niet gebruikt, wordt het bevroren voor 90 dagen. Je kan dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen. Om je beltegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen.

  • Waardeer je binnen 90 dagen op? Dan komt het bevroren tegoed weer vrij. Je kunt weer bellen, sms’en en internetten.

  • Waardeer je in deze 90 dagen je prepaidtegoed niet op? Dan kunt je niet meer bellen en gebeld worden. Je mobiele nummer en simkaart werken niet meer. Wil je weer kunnen bellen, bestel dan een nieuw prepaidpakket of abonnement. Het is niet meer mogelijk om je oude nummer mee te nemen.


Reageer