Skip to main content

Hallo,

 

Ik probeer nu al een aantal keer mijn bonustegoed toe te voegen maar het lukt niet. ik heb de standaardreactie die anderen krijgen al gezien maar bij mij kom ik helemaal niet in dat scherm om op “hier” te klikken. Als ik inlog op mijnKPN dan blijft het schermpje van “producten" maar laden en lijkt vast te lopen. Wie weet hoe ik dit kan fixen? wel heb ik het nummer dat erin staat al kunnen veranderen naar mijn nieuwe prepaid nummer (ik had nog een mijnKPN account van een oud abonnement van jaren geleden met een ander nummer).

 

Vervelend dat het allemaal zo omslachtig moet, het lijkt een goede deal maar vervolgens wordt het je erg lastig gemaakt om gewoon je tegoed te krijgen waar je voor betaald hebt. niet erg klantvriendelijk.

Welkom op ons forum @Nick19933333 en goed dat je aan de bel trekt. Ik wil graag eens met jou kijken hoe we dit zsm kunnen oplossen!
Als je hiervoor je forumprofiel zou kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb. (jouw mobiele nummer dus) Geef je hier een gil zodra je dat klaar hebt dan ga ik aan de slag voor jou!


Ik heb al een tijdje niets van je gehoord @Nick19933333. Is het inmiddels opgelost?