Skip to main content

Vandaag heb ik mijn prepaid simkaart ontvangen. Na registratie zou direct 7,50 extra beltegoed worden toegekend. Dit is niet gebeurd.

Mvrgr

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Stakko heb je alle stappen uitgevoerd? Alleen registreren is niet genoeg.

Heb je het extra tegoed al aangevraagd? Het eerste gedeelte van je gratis tegoed (€2,50) staat al direct op je simkaart. Het tweede gedeelte (€ 7,50) vraag je eenvoudig aan via MijnKPN.

Er zijn drie stappen die zijn beschreven op deze pagina (klik hier) ?

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

Stap 2 Koppelen van product “Prepaid” in MijnKPN

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.


Dankjewel. Registratie is gelukt en beltegoed is toegevoegd.

 


Ik wil mijn bonustegoed van 7,50 opvragen en heb hiervoor een MijnKPN account aangemaakt. Dat is gelukt, ik heb ook het product kunnen koppelen en de link bevestigd. Echter in MijnKPN blijft het scherm laden als ik inlog. en tot op heden heb ik het bonustegoed van 7,50 dit ontvangen. Wat moet ik anders doen? 

bvd,


heb nog geen extra bonnes tegoed ontvangen


Hallo @subaru26 , je hebt deze vraag op meer plaatsen gesteld. Op deze plaats (klik hier) heb je al een antwoord op die vraag gekregen van een KPN medewerker.