Skip to main content
Antwoord

7,50 extra beltegoed plotseling verdwenen

• December 9, 2021
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Ik heb een simkaartje met €2.50 beltegoed gekocht en zou er €7.50 tegoed bij krijgen.

Ik heb zelfs een sms gekregen dat de €7.50 bijgeschreven was.

Maar zonder dat ik gebeld of op het internet  gezeten heb is het gehele tegoed verdwenen.

Hoe kan ik dit terug krijgen.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

Beste antwoord door Bart_

Dag @martin147 Wat raar. Beltegoed verdwijnt uiteraard nooit zomaar. Het gaat je specifiek om de 7,50 extra tegoed? Zou je het nog eens willen checken? Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Je belt naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 10, 2021

Dag @martin147 Wat raar. Beltegoed verdwijnt uiteraard nooit zomaar. Het gaat je specifiek om de 7,50 extra tegoed? Zou je het nog eens willen checken? Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Je belt naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App.