Skip to main content

Ik heb net mijn prepaid geactiveerd, aangemeld bij MijnKPN en de stappen doorlopen voor het extra prepaid tegoed. Helaas zie ik nog steeds de 7,50 niet bij mijn tegoed staan op MijnKPN.

Als ik naar *107# bel, dan krijg ik de melding: het opgevraagde tegoed is niet aanwezig.
Ben hier nu 1,5 uur mee bezig en ben dr klaar mee! Misschien een makkelijkere manier bedenken om dit te doen.

Hoe ga ik dit alsnog rijgen?

Groet,

K


 

Hallo @Clarinda1983 ,

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

 https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

 

Stap 3 is wat lastig te vinden. Je kiest in MijnKPN voor Produkten → Prepaid

Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier (klik op hier)

Zie de muisaanwijzer in het plaatje (het handje), die staat op hier


Hetzelfde probleem als hierboven beschreven.  Opwaarderen lukt niet ivm storing bij KPN. “probeer het later nog eens”. Dit is al dagenlang een probleem. Hoe kan dit alsnog? 


Hetzelfde probleem als hierboven beschreven.  Opwaarderen lukt niet ivm storing bij KPN. “probeer het later nog eens”. Dit is al dagenlang een probleem. Hoe kan dit alsnog? 

Hier vandaag hetzelfde probleem! Ik begrijp dit niet. Ik heb alle stappen duidelijk gevolgd. Is gewoon echt waardeloos!