Skip to main content
Vraag

7,50 prepaid tegoed op een nood telefoon krijgen. Hoe als je geen app hebt?

• May 8, 2026
  • 9 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik heb een toestel Denver   zonder internet en geen mogelijkheid  voor een app/

Nu is mijn vraag hoe krijg ik dat bedrag toch op Denver? Ik heb zelf wel een mobiel !  maar dit is een nood telefoon voor  iemand anders?

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 8, 2026

Even langs een Primafoon winkel gaan ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 10, 2026

Ga langs een KPN winkel hopelijk met succes????

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 10, 2026

Het kan volgens mij alleen door registratie met de prepaid app. Installeer die bijvoorbeeld op je eigen smartphone. En registreer dat prepaid nummer. 

Als je de app niet kunt gebruiken.…

Contact opnemen met kpn of bij een kpn winkel langsgaan. 

Maak een terugbelverzoek (onderaan) of zoek een winkel

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 11, 2026

Ik heb een simkaart in de winkel gekocht en als ik deze nu wil registreren moet ik een code invullen en dei is niet aanwezig bij KPN ?? Alleen als je deze koop op Internet! Wat een toestand!!!

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@somber .  Welkom hier.

Kun je dat laatste toelichten?  Hier staat trouwens alles uitgelegd over prepaid

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 12, 2026

Nog een vraagje. Is het nummer wel al geactiveerd? Anders kan koppelen ook niet. 

Activeren: ermee bellen met verbinding 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2026

Hoe is het mogelijk dat het eenvoudig wordt voorgesteld , maar ik ben er al een week mee bezig

Ik heb ij een KPN winkel deze simkaart gekocht, Als ik wil activeren vragen ze het nummer van de code en daarna  je/ postcode ?? !!!nou dat lukt niet blijkbaar! Welk postcode wil men?? KPN wil alleen dat je een bundel neemt, nou dat zal niet lukken na deze ervaring!

admin: verplaatst naar bestaand topic

Erwin van KPN
Moderator

@somber  Het is niet nodig om meerdere topics over hetzelfde onderwerp aan te maken. Ik heb de tekst uit jouw dubbele topic hiernaartoe verplaatst.

Kun je de vragen van ons beantwoorden? Dan proberen we je hier verder te helpen.

• May 15, 2026

Ik zag je vraag al eerder maar ik wou even andere reacties afwachten.
Het kpn systeem in deze ken ik niet, ik/wij beheren meerdere “nood” telefoons voor onze omgeving.
En dat tot volle tevredenheid bij simyo, is een submerk van kpn.
Het GROTE voordeel is dat je een waarschuwing kan krijgen via e-mail als het nummer dreigt te verlopen, na 6 maanden geen gebruik.
Tegoed bijvullen via de inlog bij simyo en dan via ideal.

Hier een greep uit eerdere berichten van mij er over.
https://community.kpn.com/search?q=%22keesyagi%22%20beheren%20simyo%20bijna%20verloopt