Skip to main content

Ik heb 25 oktober (6 dagen geleden) een onbeperkt online bundel betaald, maar kan hier tot op heden geen gebruik van maken.

 

Vriendelijke groeten

Hallo @Laurie Aarninkhof ,

Gaat het om deze? Realiseer je dan wel dat het om ZEER traag internet gaat. Net genoeg om een appje te ontvangen, maar veel meer dan dat niet. 

Onbeperkt Online

  • 30 minuten/sms
  • Onbeperkt internet (128 Kbit/s)
  • NL, EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen

8,99

Bel met je mobiel naar *143#


Ik heb deze bundel al vaker gekocht en gebruikt en nooit problemen mee ervaren. Nu heb ik deze op 25 oktober opnieuw geactiveerd en betaald, maar heb nooit een SMS ontvangen dat ik de bundel weer kan gebruiken en hij staat ook niet in de app onder Bundels. Bij het proberen te gebruiken van data, gaat dit ten koste van het beltegoed. KPN is op geen enkele manier te bereiken, wat tot groot ongenoegen leidt. Ik wacht hier nu al zeker 8 dagen op. 

 

 

 

 


Beste @Laurie Aarninkhof, welkom! Wat gek dat ‘ie er niet lijkt te zijn! Je weet zeker dat je ervoor betaald hebt? Kan je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee. 


Beste Marcia,

 

Ik weet het zeker, ik heb het nagekeken op de afschriften. Ik heb mijn telefoonnummer toegevoegd aan mijn profiel.

Vriendelijke groeten

 


Ik zie 'm niet terug! Wil jij reageren op mijn privébericht? Dan krijg je je geld terug en kan je een nieuwe bestellen. Excuses voor het ongemak!


@Laurie Aarninkhof ik heb 8,99 als beltegoed op jouw prepaid kaart gezet!