Skip to main content

Goedenavond,

Net wilde ik een internet prepaid bundel aanschaffen maar ik kreeg een sms dat ik 60 min sms of bellen heb aangezet. Waarschijnlijk een fout van mij maar ik vind dit wel zonde aangezien ik dit nooit gebruik. Kan deze bundel en de betaling geannuleerd worden want ik vind dit wel zonde van mijn geld. Ik weet namelijk 1000% zeker dat ik dit niet ga gebruiken. 
 

alvast bedankt!

Goedemiddag,

Ik wilde graag een internetbundel aanschaffen maar ik kreeg een sms dat ik 60 min sms of bellen heb aangezet. Waarschijnlijk een fout van mij maar ik vind dit wel zonde aangezien ik dit nooit gebruik. Kan deze bundel en de betaling geannuleerd worden want ik vind dit wel zonde van mijn geld. Of in ieder geval omgezet worden? Ik weet namelijk 1000% zeker dat ik dit niet ga gebruiken. 
 

alvast bedankt!

 

*Admin: samengevoegd met je al bestaande topic hierover


Hoi @DMVH, ik zie de bundel actief inderdaad. Ik kan deze echter niet meer annuleren. Ook kan ik deze niet omzetten helaas. :(  Deze is al enkele dagen in gebruik. Ik snap ook zeer zeker dat het zonde is, maar ik kan er niets meer aan veranderen, hoe graag ik ook wil.


ik heb direct na het smsje, nota bene 2 keer, dit bericht geplaatst en ik krijg vandaag pas een antwoord (waar ik overigens blij mee ben) dus ja dan staat hij inderdaad al een paar dagen aan.


Voor direct contact kun je inderdaad het beste bellen met 0800-0402 of chatten, dan kom je meteen in contact met een collega. Via het forum krijg je ook altijd contact maar niet meteen. dit ook om de community te laten helpen.