Skip to main content

Beste Erwin, zou jij voor mijn een aanpassing kunnen doen voor een prepiadsimcard goed te laten werken op een gps kinder watch? 2G probleem krijg het niet goed werkend! 

Hoi @Benon Matthee, welkom op ons forum!
Ik ben niet Erwin maar kan het wel voor je aanpassen. 
Kun je het 06-nummer en simkaartnummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Je kunt daar het “persoonlijke opmerkingen” veld voor gebruiken.


Thomas,  

De gewenste Informatie is aan mijn profiel toegevoegd! 
Al vast bedankt!

greats Benon Matthee


Bedankt! Ik heb de APN Prepaidinternet voor je toegevoegd. Als je deze instelt op je gps watch zou hij moeten verbinden met internet.


thomas,

Super ga er van de week mee aan de slag! Al vast bedankt!


Goedemiddag, ik heb hetzelfde "probleem”. Kan de prepaid simkaart van KPN alleen op 3 of 4G zetten, maar heb ook 2G nodig voor de smartwatch van mijn zoon. Kunnen jullie me helpen? :)

 


Hoi @MdR2021, welkom op ons forum! Ik zie dat je je gegevens op je profiel al ingevuld hebt 🙂. Ik heb meteen de Prepaidinternet APN voor je aangezet op dit nummer. Als je je smartwatch goed ingesteld hebt moet hij daarmee werken!


Hij doet het! 


Hallo,

Ik heb voor mijn dochter een kids Smartwatch gekocht maar krijg de 2g prepaid kaart niet werkend in de Smartwatch(wel in een mobiel). Lees nu op het forum dat er een instelling(apn instelling?) moet worden aangepast.

Hoe kan dit het beste gebeuren?

gr Martin


Hoi @EMartin, in sommige gevallen helpt het om de APN “Prepaidinternet” te gebruiken in plaats van “portalmmm.nl”. Die moet echter aan onze kant ook nog ingeschakeld worden, dat kan ik voor je doen maar daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Hoi @EMartin, in sommige gevallen helpt het om de APN “Prepaidinternet” te gebruiken in plaats van “portalmmm.nl”. Die moet echter aan onze kant ook nog ingeschakeld worden, dat kan ik voor je doen maar daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Hallo Thomas,

 

ik heb mijn profiel aangepast. Bedankt alvast.

 

gr


Ik heb hem voor je ingeschakeld @EMartin!


Hallo KPN,

 

Ook ik krijg de 2g prepaid kaart niet werkend in de GPS smartwatch van mijn zoontje. Kan iemand dat voor mij aanpassen. Het gaat om het prepaid nummer in mijn profiel. 

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet, Cissy28 


Hoi @Cissy28, ik heb m voor je aangezet! Als je Prepaidinternet als APN instelt op het smarthorloge moet ie werken. Als dat het niet oplost kun je hier het beste even een nieuw topic voor aanmaken!