Skip to main content
Antwoord

Aanschaffen onbeperkt online bundel werkt niet

• May 22, 2021
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Nu al weer bijna 2 maanden verder kan ik nog geen bundel aanschaffen. Moet ik nu echt om een nieuwe simkaart?

Mvg ilva

Beste antwoord door Marcia van KPN

@Vanilly welkom terug! Ik heb opnieuw de Onbeperkt Online bundel voor je aangevraagd. Daarnaast heb ik een verzoek ingediend om die ‘spookorder’ eruit te halen. Daarover wordt er als het goed is binnen een paar werkdagen contact met je opgenomen. Excuses voor het ongemak!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 23, 2021

Nu al weer bijna 2 maanden verder kan ik nog geen bundel aanschaffen. Moet ik nu echt om een nieuwe simkaart?

Mvg ilva

Kan iemand me helpen? Er is ergens een spookorder..... 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Vanilly welkom terug! Ik heb opnieuw de Onbeperkt Online bundel voor je aangevraagd. Daarnaast heb ik een verzoek ingediend om die ‘spookorder’ eruit te halen. Daarover wordt er als het goed is binnen een paar werkdagen contact met je opgenomen. Excuses voor het ongemak!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Is er inmiddels contact met jou geweest, @Vanilly? Ik heb het net even gecheckt, maar het lijkt nu helemaal goed te gaan. Mocht dat nu onverhoopt niet het geval zijn, trek je dan volgende maand weer aan de bel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 2, 2021

Hartelijk bedankt!! Ik kan idd weer bellen etc... Ga ik doen!

Mvg Ilva