Skip to main content

Beste, 

Omdat bij de aankoop van het E-Shoppr horloge werd gezegd dat deze enkel werkt met een KPN simkaart, heb ik er 1 bij besteld.

Ik ben reeds 4 dagen bezig met het proberen activeren van de geleverde KPN simkaart. Eerst heb ik de pincode eraf gehaald en nu al in verschillende gsm-toestellen proberen deze te activeren. 

Wanneer ik me inlog in KPN.com om te activeren, wordt gezegd "Je KPN prepaid nummer is niet geactiveerd. Activeer je nummer door te bellen of een sms te sturen."

Echter als ik wil bellen of sms'en met de simkaart, lukt dit niet. Ik heb dit al in verschillende gsm-toestellen geprobeerd en met Belgische en Nederlandse landcodes erbij. 

 

Graag feedback wat ik dien te doen. 

Bedankt!

Mvg,

Ward 
 

*Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hallo @Ward DV ,

Loop even met het simkaartje, jouw smart-match en een mobiele telefoon langs een KPN-winkel. Dan helpen ze je daar met de activatie.  


Hoi @Ward DV. Welkom op het KPN Forum. Ben je al langs een KPN winkel geweest en werkt jouw prepaid simkaart inmiddels? Ik ben erg benieuwd wat uiteindelijk de oplossing was. 


Besten,

Bedankt voor de feedback maar in België zijn er geen KPN winkelpunten waarschijnlijk? Of bedoelen jullie de BASE Shop?

Mvg,

Ward


Ok, vanuit het buitenland is het anders inderdaad. Vul je volledige forumprofiel en dan kan Vikash jou verder helpen. 


Activeer je nummer door te bellen of een sms te sturen."

Dit proces werkt alleen als je in Nederland bent. Als je in het buitenland bent kunnen wij (moderators), de klantenservice of een collega in een KPN Winkel jou hierin verder helpen. 

 

Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten en heb daarom vanuit hier op de activatieknop gedrukt. Laat je ons weten of het is gelukt? Het kan soms even duren.


Hoi, 

ik heb er een nachtje over laten gaan en het toestel meermaals uit en aangeschakeld alsook geprobeerd om met het nummer naar Nederlandse +31 als naar Belgische +32 nummers te bellen. 

Helaas mocht dit nog steeds niet helpen.. 

Ben ik te snel geweest of zie ik iets over het hoofd? 

Alvast bedankt voor feedback. 

Mvg,

Ward


Ik heb geprobeerd om jouw prepaid simkaart op afstand te activeren. Dit kan maximaal 5 werkdagen duren, dus nu nog 3 werkdagen. Als het na 5 werkdagen nog niet is gelukt zal ik het intern doorzetten om het verder uit te laten zoeken.


Activeer je nummer door te bellen of een sms te sturen."

Dit proces werkt alleen als je in Nederland bent. Als je in het buitenland bent kunnen wij (moderators), de klantenservice of een collega in een KPN Winkel jou hierin verder helpen. 

 

Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten en heb daarom vanuit hier op de activatieknop gedrukt. Laat je ons weten of het is gelukt? Het kan soms even duren.

Ik heb nog eens gekeken in onze systemen en zag dat het prepaid nummer inmiddels al actief is. Daarmee zou het probleem verholpen moeten zijn. Als jouw simkaart nog steeds niet werkt hoor ik het graag. 


Dag Vikash, 

Klopt, alles werkt! 

Hartelijk dank voor de vlotte hulp en een fijn eindejaar en super nieuwjaar gewenst!

Mvg,

Ward


Graag gedaan @Ward DV! Ik wens jou ook fijne feestdagen. :blush: