Skip to main content

Beste,

Ik probeer vanuit BE mijn prepaid KPN SIM te activeren. Kan iemand van jullie mij hierbij helpen? Ik heb alvast het 06 nummer en simkaart nummer in mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen gezet.

Alvast bedankt!

Hoi @Marcia A 

Zodra een KPN Moderator jouw vraag gaat behandelen, zal deze het op afstand voor je gaan activeren.

Goed dat je alvast je KPN Prepaid 06-nummer en het simkaartnummer hebt toegevoegd aan je forum profiel, want die heeft de moderator ook nodig om te kunnen activeren.

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren voordat je aan de beurt bent, aangezien de moderatoren op datum van binnenkomst de vragen en problemen afwerken.
Momenteel is de wachttijd ongeveer 2 dagen!


Ik heb een seintje gestuurd naar de moderators, hopelijk hebben ze er eerder even tijd voor.


@Michel.uit.Arnhem en @RBxx Bedankt aan jullie beiden voor de reactie en hulp! Dan wacht ik even af op meer nieuws van één van de moderators.


Hoi @Marcia A. Welkom op het KPN Forum! Ik heb zojuist jouw simkaart geactiveerd. Wil je het toestel eens uit en aan zetten?


Hi @Vikash van KPN, het is gelukt. De SIM is actief. Bedankt voor je snelle reactie en hulp!!


Graag gedaan!😊