Skip to main content

Beste lezer,

 

In de coronaperiode is mijn oude iPhone 4 kapot gegaan. Terwijl ik een nieuwe telefoon had geregeld, is ondertussen mijn telefoonnummer/prepaid simkaart bevroren. 
 

Maar om de nieuwe telefoon te kunnen gebruiken heb ik een nieuwe simkaart nodig die kleiner is. De oude kaart past niet in de nieuwe telefoon. 
 

Helaas was de winkel toen gesloten in de coronaperiode en was ik druk omdat ik elke dag moest werken omdat ik een cruciaal beroep heb. Zo is er teveel tijd overheen gegaan en werd het telefoonnummer geblokkeerd. 
 

Nu alles rustiger is ben ik direct naar de winkel gegaan voor een nieuwe simkaart. Echter konden ze die niet meegeven omdat mijn telefoonnummer niet meer actief is. 
 

Uw collega’s kunnen mijn telefoonnummer nog wel vinden, maar niet meer activeren. 
 

Zij hebben aangegeven dat u dat wel nog kunt doen! 
 

Ik verander binnenkort van werk en heb zodoende mijn eigen privé nummer weer nodig. Door overmacht is deze nu geblokkeerd. 

Zou u alstublieft zo vriendelijk willen zijn om mijn telefoonnummer weer te heractiveren? 
 

Alvast hartelijk dank voor de hulp!

 

Met vriendelijke groeten,

Lisa

Goedemorgen @Lisa88, zeer waarschijnlijk is jouw nummer inmiddels volledig gedeactiveerd en zal weer in de bak komen voor heruitgave bij een willekeurige nieuwe Prepaid bestelling. Mocht je prepaid weer willen gebruiken van KPN, kun je een nieuwe simkaart bestellen, daar zit dan wel een nieuw nummer bij. 

Naast dat je in de winkel een nieuwe simkaart kan aanvragen, kan dit ook online via onze website. Dit kon ook al toen de winkels gesloten waren i.v.m. de corona lockdown en ruim daarvoor. Hetzelfde geldt voor een vervangende simkaart, die is ook online aan te vragen. 


Beste Jeroen_dB,

 

Hartelijk dank voor het antwoord. Mijn nummer is echter nog steeds te vinden in het systeem en kan nog teruggehaald/geheractiveerd worden. Dit werd gezegd door de medewerker in de winkel en ook door de telefonische klantenservice. 
 

Enige probleem was, dat zij die mogelijkheid/optie niet hadden. Vandaar dat ze mij naar dit forum hebben gestuurd. Er werd aangegeven dat de techneuten op dit forum mijn nummer nog wel kunnen heractiveren. 
 

Zou u zo vriendelijk willen zijn om mijn nummer opnieuw te activeren? 
 

Alvast hartelijk bedankt!

 

Groeten van Lisa


@Lisa88, ik wil altijd voor je kijken wat ik kan doen. Zou je het 06 nummer in jouw forumprofiel willen zetten en mij dan een seintje willen geven? Ik kan verder nog niks beloven op dit moment. 


Ik heb mijn nummer in mijn forumprofiel gezet. Hartelijk dank voor het nagaan! 


Het nummer is inmiddels volledig beëindigd en zal weer heruitgegeven gaan worden. Het is dan ook niet meer mogelijk dit aan jou toe te wijzen. Je bent helaas niet correct geïnformeerd dat het via KPN forum mogelijk zou zijn om het nummer nog weer voor jou te heractiveren. 

Zou je een nieuwe prepaid aansluiting nemen, dan krijg je ook een geheel nieuw nummer.